spotgoedkope 78er op iebee germania

• Robbert Jan Veraa
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-09-2011 09:46 #885255 door Robbert Jan Veraa
Beantwoord door Robbert Jan Veraa in topic spotgoedkope 78er op iebee germania

gromsound;184126 schreef : hmm die gouden heeft met zekerheid af fabriek niet die stootstrips gehad, dat is blijkbaar ook na de spuitbeurt toegevoegd.

Die stootstrips kon je bij Volvo als accessoire krijgen :yummie: vanaf de zomer van 1977.
Ik heb nog zo een kit liggen in de schatkamer...:f

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Alex (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-09-2011 21:03 #885475 door Alex (GAST)
Beantwoord door Alex (GAST) in topic spotgoedkope 78er op iebee germania
Mooi Spul allemaal, heb nog een extra 77'er staan, maar zou graag die goudbruine erbij willen hebben... kwijl... kwijl...
Jammer dat wanneer je de wagens invoert, dat je dan dat walgelijke nieuwe kenteken krijgt. Dat invoer gedeelte is voor mij een reden om af te haken.
Wellicht als er niemand hier ge?nteresseerd is, handig om het op de Duitse variant van het V3C te posten of op de Duitse DAF Club-fora?

De dopjes heb ik een tijdje geleden op de kop getikt, Andr?, die mag je van mij wel overnemen. Had ze als reserve voor mij eigen, maar wil best delen met iemand anders die een ?chte DAF 77'er heeft.
Moet ik even kijken of ik er nog ??ntje voor mezelf kan overhouden, dan wil ik je er best 4 'doen'.

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-09-2011 21:27 #885479 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic spotgoedkope 78er op iebee germania
je krijgt niet zo'n walgelijk nieuw kenteken Alex, maar een YB (of YA?) -kenteken want bouwjaar < 1978

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-09-2011 21:40 #885481 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic spotgoedkope 78er op iebee germania
dat geld alleen voor auto's met een nederlandse eerste toelating, bij import moet hij <1973 zijn voor blauwe platen

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-09-2011 22:22 #885483 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic spotgoedkope 78er op iebee germania
een blauw YB- kenteken krijgen ?lle importvoertuigen ergens ter wereld geregistreerd v??r 1 januari 1978 en n? 31 december 1973. Alles vanaf 1 januari 1978 krijgen de huidige reeks.
Ofwel, deze twee 343's zullen een YB-kenteken krijgen.

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-09-2011 22:25 #885484 door Anjo van den Akker

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
21-09-2011 09:49 #885509 door V300 register

Alex;184375 schreef : , Andr?, die mag je van mij wel overnemen. , dan wil ik je er best 4 'doen'.

Ach als dat zou kunnen... ze zijn me blijkbaar door de voorzienigheid niet gegund tot nu toe (na 12 jaar zoeken). Ik heb genoeg aan twee stuks, want voor veel geld van 2 verschillende bronnen uiteindelijk twee stuks betrokken.. ook nog 1 heel lelijk en in dezelfde zending een verveloze roestdop van een V66 die ik helaas ook vooruit heb betaald als ware het een van een daf 77. En dat van een medeclublid-handelaar die er toch verstand van zou moeten hebben :no: -geen reactie op reclamatie dus weg=pech- , dan was die belgische sloper een stuk schappelijker.
De 'Vtjes' mogen er uiteraard vanaf hou die maar op reserve ;-) en ik spuit ze toch netjes nieuw zijdematzwart derhalve neem ik graag genoegen met 2e keus. Voor het geval dat er een van de jouwe gejat wordt door ongeleide projectieltjes (koters on the loose).

<<handig om het op de Duitse variant van het V3C te posten of op de Duitse DAF Club-fora?>>
bestaat dat dan? ik weet wel van de daf interessen gemeinschaft maar verder loopt er geloof ik geen duitser voor die dingen warm. De gele iebee auto is er inmiddels vanaf zonder biedingen >1 eu... dat wordt dus alsnog de pers.

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-09-2011 10:12 #885514 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic spotgoedkope 78er op iebee germania
Dat is schokkend nieuws, als die in pers zou gaan.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
21-09-2011 11:17 #885522 door V300 register
wat heet schokkend nieuws? dat stond al aangekondigd in de advertentietext: hij kreeg 100 eu van de ijzerboer en die kwam met de iebeetip want vond het eigenlijk ook zonde... plus een mud passende onderdelen die er nog in lag. Toch jammer dat het 599 km verderop is he.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC