spotgoedkope 78er op iebee germania
- Robbert Jan Veraa
- Nieuw lid
-
gromsound;184126 schreef : hmm die gouden heeft met zekerheid af fabriek niet die stootstrips gehad, dat is blijkbaar ook na de spuitbeurt toegevoegd.
Die stootstrips kon je bij Volvo als accessoire krijgen :yummie: vanaf de zomer van 1977.
Ik heb nog zo een kit liggen in de schatkamer...:f
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
Jammer dat wanneer je de wagens invoert, dat je dan dat walgelijke nieuwe kenteken krijgt. Dat invoer gedeelte is voor mij een reden om af te haken.
Wellicht als er niemand hier ge?nteresseerd is, handig om het op de Duitse variant van het V3C te posten of op de Duitse DAF Club-fora?
De dopjes heb ik een tijdje geleden op de kop getikt, Andr?, die mag je van mij wel overnemen. Had ze als reserve voor mij eigen, maar wil best delen met iemand anders die een ?chte DAF 77'er heeft.
Moet ik even kijken of ik er nog ??ntje voor mezelf kan overhouden, dan wil ik je er best 4 'doen'.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ofwel, deze twee 343's zullen een YB-kenteken krijgen.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Alex;184375 schreef : , Andr?, die mag je van mij wel overnemen. , dan wil ik je er best 4 'doen'.
Ach als dat zou kunnen... ze zijn me blijkbaar door de voorzienigheid niet gegund tot nu toe (na 12 jaar zoeken). Ik heb genoeg aan twee stuks, want voor veel geld van 2 verschillende bronnen uiteindelijk twee stuks betrokken.. ook nog 1 heel lelijk en in dezelfde zending een verveloze roestdop van een V66 die ik helaas ook vooruit heb betaald als ware het een van een daf 77. En dat van een medeclublid-handelaar die er toch verstand van zou moeten hebben :no: -geen reactie op reclamatie dus weg=pech- , dan was die belgische sloper een stuk schappelijker.
De 'Vtjes' mogen er uiteraard vanaf hou die maar op reserve

<<handig om het op de Duitse variant van het V3C te posten of op de Duitse DAF Club-fora?>>
bestaat dat dan? ik weet wel van de daf interessen gemeinschaft maar verder loopt er geloof ik geen duitser voor die dingen warm. De gele iebee auto is er inmiddels vanaf zonder biedingen >1 eu... dat wordt dus alsnog de pers.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-