360 invoeren zonder papieren?
- V300 register
- Verbannen
-
alleen nodig bij invoer naar Belgi? (en sommige andere landen) en niet relevant voor invoer vanuit Belgi?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Hm, volgens mij hebben ze me die dan ook afgenomen bij het invoeren. Bummer.
- Robbert Jan Veraa
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Mooi klote. Heb onlangs de RDW gebeld en die zeiden dat het houden van de originele papieren geen probleem was, hun "gooiden ze anders toch weg".volvofiel;174208 schreef : Komt me bekend voor. Dat inschrijvingsbewijs MOET je meenemen en wordt onherroepelijk vernietigd. Geloof me, daar kom je echt niet onderuit. Mijn van oorsprong Belgische 345 heb ik in 2009 ingevoerd en ik heb uit alle macht geprobeerd om de originele papieren te behouden, maar het antwoord was echt "nee".
Maak dus vantevoren goede kopie?n, als je die informatie allemaal graag wilt behouden!
(Het houden van de Duitse papieren is voor mij van waarde)
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
als je weet dat ik bij wijze van spreken zelfs de tankbonnetjes van de auto bewaar, kun je wel nagaan hoeveel moeite ik heb gedaan om de oorspronkelijke papieren erbij te houden

- V300 register
- Verbannen
-
Ze kunnen anders in een ander land/ land van herkomst ook weer een kenteken krijgenAvdAkker;174383 schreef : is er nog een achterliggende reden waarom die papieren dan ingenomen moeten worden? bedoel, in het systeem van de RDW staat de datum van de nieuwe documenten vermeld dus de waarde van de originele papieren vervallen zowieso. zie het nut er niet echt van in dat het dan ook perse ingenomen/vernietigd moet worden

- V300 register
- Verbannen
-
in 2004 kreeg ik de originele carte grise van mijn Daf coup? al niet meer terug, inderdaad slechts een uitermate belabberd zwart/wit kopietje.
bij de BB kreeg ik ook zo'n slechte kopie, van niet eens de gehele fahrzeugbrief want uitgevouwd paste het niet onder de copier.
Bij de mercedes van mn ouders hadden we vantevoren een complete uitgevouwen kleurenscan gemaakt...
maar feit is wel dat je de originele papieren hoe dan ook kwijt bent.
proberen in te voeren met kopi?n van het originele kentekenbewijs lijkt me overigens ook een erg slecht plan!!! beste maak je zo goed mogelijke kopie voor je eigen archief.