Inkoop differentieel pakking setjes
- V300 register
- Verbannen
-
Ik wil zelf zo'n set hebben bestaande uit:
-1 diff pakking (achterdeksel)
-1 set RVS boutjes en revetten
-2 koperen ringen voor vulplug en aftapplug
Ik heb een PM gestuurd en over de jaren is de prijs in het topic genoemd wel wat gestegen. De prijs inclusief verzenden naar Nederland is nu 15 euro (incl. doorverzenden naar een ander adres in NL voor jullie wanneer ik een grote verzending aanneem).
Ik ga sowieso 1 set bestellen, als er meerdere mensen mee willen doen graag doorgeven, dan zal ik zorgen dat het allemaal op mijn adres terecht komt en vervolgens naar iedereen hier verstuurd wordt.
15 euro per set is hiervoor dus kostendekkend.
Verzendkosten voor meerdere pakketten naar Nederland zal ik berekenen als er meerdere deelnemers bekend zijn, de prijs kan dus best nog met een eurootje dalen aan het einde

De kit is geschikt voor iedere V300 met een handgeschakelde versnellingsbak.
Deze pakkingen gaan vaak lek bij de V300 zeker als het diffdeksel ooit eraf geweest is. Ze zijn bij Volvo niet meer te leveren dus dit lijkt me een goede kans, zeker als je van plan bent het deksel er nog eens af te halen (om te stralen/spuiten bijvoorbeeld). Hier een foto van de set, het ziet er erg netjes uit:
Tot nu toe zijn er 30 deelnemers. De eerste inschrijving is gesloten. De volgende inschrijvingsronde wordt in de Volvoice aangekondigd!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Goede actie!
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Als de hoeveelheid deelnemers bekend is zal ik de definitieve prijs uitrekenen incl verzendkosten tot de eindgebruikers toe (kan eigenlijk alleen maar minder dan 15 euro zijn, tenzij de Britse Pond wel heel raar gaat doen). Even afwachten wat de komende respons is dan bepaal ik wel wanneer de bestelling gebeurd.
- V300 register
- Verbannen
-
Had eigenlijk die setjes al nodig voor mijn 1700 en mijn restauratie 2-liter, dus nu hopen dat de prijs een heel stuk kan zakken!
- V300 register
- Verbannen
-
Dendorssers;169930 schreef : Ik doe mee, voor 2 setjes zelfs!
Had eigenlijk die setjes al nodig voor mijn 1700 en mijn restauratie 2-liter, dus nu hopen dat de prijs een heel stuk kan zakken!
Als het goed gaat ga ik sowieso in onderhandeling voor kwantumkorting. Hij zegt wel dat hij voor kostprijs produceert maar er moet toch wat ruimte zijn.
Jouw pakketjes zal ik gewoon in Belgi? op de post gooien dan, scheelt jou weer verzendkosten.
- V300 register
- Verbannen
-

- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
P.S.
Jos, goede timing. De Volvoice komt binnenkort uit. Evt. in samenwerking met de clubwinkel een inkoopactie ? la de deurrubbers van Anjo opzetten?
- V300 register
- Verbannen
-
Kevin;169937 schreef : count me in! 2 setjes aub.
P.S.
Jos, goede timing. De Volvoice komt binnenkort uit. Evt. in samenwerking met de clubwinkel een inkoopactie ? la de deurrubbers van Anjo opzetten?
Vind ik goed. Hoe lang blijft de actie open als het in de Volvoice komt? Ik heb geduld maar ik weet niet wie nog meer :+