Hoe loopt het af?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
24-11-2010 20:53 #630767
door V300 register
Hoe loopt het af? is gemaakt door V300 register
Het komt regelmatig voor dat ik op dit forum zit en dan over een onderwerp (probleem) lees dat ik herken of waarin ik geinteresseerd ben (bijvoorbeeld 'slecht lopen problemen' bij een 340 DL. Ik zie dan vaak een zeer interessante reeks berichten langskomen waarin allerlei tips worden aangedragen en waar de indiener van het bericht vervolgens weer op reageert yeehaa!. Soms is het probleem blijkbaar verholpen (want dan hoor je niets meer), maar soms ook komt de indiener weer terug met de boodschap dat het probleem opnieuw de kop op heeft gestoken en dat hij ten einde raad is etc. etc..
Vaak volgen er dan weer nieuwe tips en raadgevingen en dan vaak opeens.... blijft het stil.
Groot is mijn teleurstelling dan dikwijls. Met toenemende opwinding was ik de berichten aan het lezen in de veronderstelling dat ik een antwoord zou gaan vinden op mijn probleem, maar helaas, juist het laatste antwoord ontbreekt vaak (waarin wordt aangegeven of een van de tips heeft gewerkt en nog belangrijker: wat nu uiteindelijk de oorzaak was). :confused:
Ik heb een enkeling wel eens prive gemaild (via het forum) maar daar geen antwoord op ontvangen.
Wat over blijft is dan hetzelfde onderwerp weer opnieuw op te voeren maar dat vind ik eigenlijk zonde van al die andere inspanningen.
Ik wil daarom heel graag hierbij een oproep aan een ieder doen om, wanneer je er achter bent wat de oorzaak van het probleem was en hoe je dat hebt opgelost, nog een keer achter de PC te kruipen en de oplossing :confused:ook nog te delen met het forum.
Juist dan kunnen we elkaar, volgens mij, nog beter helpen! :y:
Vaak volgen er dan weer nieuwe tips en raadgevingen en dan vaak opeens.... blijft het stil.
Groot is mijn teleurstelling dan dikwijls. Met toenemende opwinding was ik de berichten aan het lezen in de veronderstelling dat ik een antwoord zou gaan vinden op mijn probleem, maar helaas, juist het laatste antwoord ontbreekt vaak (waarin wordt aangegeven of een van de tips heeft gewerkt en nog belangrijker: wat nu uiteindelijk de oorzaak was). :confused:
Ik heb een enkeling wel eens prive gemaild (via het forum) maar daar geen antwoord op ontvangen.
Wat over blijft is dan hetzelfde onderwerp weer opnieuw op te voeren maar dat vind ik eigenlijk zonde van al die andere inspanningen.
Ik wil daarom heel graag hierbij een oproep aan een ieder doen om, wanneer je er achter bent wat de oorzaak van het probleem was en hoe je dat hebt opgelost, nog een keer achter de PC te kruipen en de oplossing :confused:ook nog te delen met het forum.
Juist dan kunnen we elkaar, volgens mij, nog beter helpen! :y:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
24-11-2010 21:02 #853530
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Hoe loopt het af?
Daar sluit ik mij ten zeerste bij aan! Ik probeer het altijd te doen, maar toegegeven dat ik het ook soms vergeet!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
24-11-2010 22:07 #853541
door V300 register
dit vind ik een supermooi iniatief! en een probleem op elk forum (misschien behalve 4chan)
Laten we hier ons best voor doen!

Laten we hier ons best voor doen!
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-11-2010 00:00 #853562
door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic Hoe loopt het af?
@Peter, dat zie je op meerdere fora en niet alleen hier. Dat soms problemen vanzelf verdwijnen heb ik afgelopen maand al mogen meemaken, maar soms komen bezoekers ook alleen maar voor hun eigen vraag. Die zien het dan meer als een vraagbaak dan een groeiend antwoordenboek. Ik moet ook wel bekennen dat ik soms een topic niet update, omdat het probleem me dan echt uit de strot hangt (momenteel de KPN Experiabox).
Wellicht dat dit topic sommige mensen ff herinnerd om het antwoord te posten
@Jos, dat is dan ook wel de keerzijde van het internet
Wellicht dat dit topic sommige mensen ff herinnerd om het antwoord te posten

@Jos, dat is dan ook wel de keerzijde van het internet

- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-11-2010 11:26 #853569
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Hoe loopt het af?
Dit is helaas een bekend probleem ja. Ik denk dat het merendeel van de onderwerpen die je bedoeld gestart zijn door mensen die maar weinig berichten hebben of al lang niet meer actief zijn? Die mensen komen dus inderdaad alleen maar voor het antwoord op hun vraag. De oplossing delen ze dan niet meer met het forum.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
25-11-2010 11:57 #853573
door V300 register
Probeer dan wel datzelfde topic te gebruiken om de vraag die je graag beantwoordt ziet nog een keer onder de aandacht te brengen. (geen verwijt, slechts een advies)
Moderators: Mark Smeets