Inkoop pons- en verzettangen
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
20-11-2010 19:17 #630753
door V300 register
Inkoop pons- en verzettangen is gemaakt door V300 register
Heren, dames,
Op de laatste plaatwerkdag proefde ik interesse in de pneumatische pons- en verzettangen zoals de heren van den Bergh ze gebruiken voor hun reparaties.
Aangezien ik zelf ook graag zo'n stuk gereedschap wil hebben ben ik op zoek gegaan naar een betaalbare leverancier.
Ik heb nu deze tangen gevonden voor ?95 per stuk of ?150 in combinatie met een luchtzaag of knabbelaar (pneumatische plaatschaar).
Te vinden bij deze heer: verkopers.marktplaats.nl/10751644
Hij biedt nog meer luchtgereedschap aan voor het gebruik bij plaatwerken.
Nu heb ik wat contact met deze leverancier gehad en als wij in wat grotere aantallen bestellen kan er een leuke korting vanaf, namelijk de volgende:
Meer dan 3 stuks: 10% korting
Meer dan 7 stuks: 15% korting
Meer dan 10 stuks: 18% korting
Deze kortingen gelden voor alle gereedschappen die je in de marktplaats advertentie ziet.
Ik wil deze inkoop wel verder afhandelen met de verkopende partij en de logistiek verder regelen. Als ge?nteresseerde mensen zich hier willen melden kan ik een lijstje maken met bestellingen.
Voor mijzelf koop ik sowieso de pons- en verzettang en de knabbelaar, misschien ook nog de luchtzaag als we naar de 18% kortingsschaal doorgaan. Ik zit dus al op 2 stuks
Als deze actie doorgaat zal ik de gereedschappen ophalen en van mij thuis af allemaal verzenden. Reken dus op 6.75 verzendkosten extra tenzij we wat forumtransport kunnen regelen (altijd bespreekbaar natuurlijk).
Op de laatste plaatwerkdag proefde ik interesse in de pneumatische pons- en verzettangen zoals de heren van den Bergh ze gebruiken voor hun reparaties.
Aangezien ik zelf ook graag zo'n stuk gereedschap wil hebben ben ik op zoek gegaan naar een betaalbare leverancier.
Ik heb nu deze tangen gevonden voor ?95 per stuk of ?150 in combinatie met een luchtzaag of knabbelaar (pneumatische plaatschaar).
Te vinden bij deze heer: verkopers.marktplaats.nl/10751644
Hij biedt nog meer luchtgereedschap aan voor het gebruik bij plaatwerken.
Nu heb ik wat contact met deze leverancier gehad en als wij in wat grotere aantallen bestellen kan er een leuke korting vanaf, namelijk de volgende:
Meer dan 3 stuks: 10% korting
Meer dan 7 stuks: 15% korting
Meer dan 10 stuks: 18% korting
Deze kortingen gelden voor alle gereedschappen die je in de marktplaats advertentie ziet.
Ik wil deze inkoop wel verder afhandelen met de verkopende partij en de logistiek verder regelen. Als ge?nteresseerde mensen zich hier willen melden kan ik een lijstje maken met bestellingen.
Voor mijzelf koop ik sowieso de pons- en verzettang en de knabbelaar, misschien ook nog de luchtzaag als we naar de 18% kortingsschaal doorgaan. Ik zit dus al op 2 stuks

Als deze actie doorgaat zal ik de gereedschappen ophalen en van mij thuis af allemaal verzenden. Reken dus op 6.75 verzendkosten extra tenzij we wat forumtransport kunnen regelen (altijd bespreekbaar natuurlijk).
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-11-2010 23:35 #853231
door Alex (GAST)
Beantwoord door Alex (GAST) in topic Inkoop pons- en verzettangen
Moet eerlijk zeggen dat ik er waarschijnlijk wel eentje ergens heb liggen, alleen gek genoeg werk ik alleen met zo'n conventioneel ding...
(of juist doordat 'ie ergens moet liggen, maar ik weet niet waar)
Eerst ff zoeken en als ik er niet uit kom, dan stuur ik je wel een PB.
(of juist doordat 'ie ergens moet liggen, maar ik weet niet waar)
Eerst ff zoeken en als ik er niet uit kom, dan stuur ik je wel een PB.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
22-11-2010 19:33 #853372
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Inkoop pons- en verzettangen
Is er verder niemand ge?nteresseerd?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
22-11-2010 20:05 #853378
door V300 register
Ik moet eerst een werkplaats/compressor regelen maar dat gaat ook nog wel even duren :+
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
22-11-2010 21:15 #853387
door V300 register
Ik denk dat mijn vader wel interesse heeft. Ik zal hem de link van dit topic ff doorsturen. Heb je er haast mee?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
22-11-2010 22:16 #853397
door V300 register
Haast zou ik het niet noemen, maar ik wil zelf zo'n ding wel hebben dus hoe eerder hoe liever :+
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
22-11-2010 22:35 #853399
door V300 register
ik moet eerst een MIG lasapparaat hebben.. een handmatige pons/verzet tang heb ik al
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
25-11-2010 17:16 #853581
door V300 register
Heb 't er even met m'n vader over gehad, maar we hebben besloten om eerst de garage uit te bouwen v??rdat we allemaal nieuw gereedschap halen. Stiekem denk ik dat we al een heleboel spul hebben, maar dat dat nu bedolven ligt onder spullen die al jaren weg kunnen... :yeah:
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
26-11-2010 15:58 #853652
door V300 register
Ondanks dat ik best wel veel te doen heb moet ik toch even verstek laten gaan denk ik, of de actie moet tot volgend jaar lopen.

Moderators: Mark Smeets