Volvo 340 DL 1.4 verkopen, maar hoe?
- V300 register
- Verbannen
-
Ik ben sinds mei de trotse eigenaar van een Volvo 340 DL (variomatic) Ik heb de auto aangeschaft, omdat mijn vriend in Belgi? ging werken voor een half jaar en nu loopt deze periode ten einde en wil ik de auto weer weg doen. Ik woon in de stad en heb dus ook geen auto meer nodig.
Heeft iemand tips voor mij hoe ik deze auto het beste kan verkopen???
Groeten, Anne-Marije
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Het is de bedoeling dat advertenties hier geplaatst worden. Dan zien in ieder geval bijna alle internettende leden hem voorbij komen.
We proberen advertenties op het forum te voorkomen omdat het vaak uitmondt in zinloze discussies over of de velgen wel origineel zijn bij deze uitvoering, of dat de verkeerde voetenmatten er in liggen... :nono:
Het beste is natuurlijk dat je hem helemaal niet verkoopt en lid wordt van de club!

- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-

- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Tip:
Buiten de advertentierubriek op de site kun je uiteraard ook gewoon Speurders en Marktplaats gebruiken om je auto te verkopen.
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
Geen moeite insteken of verder dan je neus lang is kijken, en direct een topic openen met een advertentie-tekst, is wel het makkelijkste...
- V300 register
- Verbannen
-
Alex;155730 schreef : Geen moeite insteken of verder dan je neus lang is kijken, en direct een topic openen met een advertentie-tekst, is wel het makkelijkste...
Bedankt voor je reactie. Mijn vorige bericht werd gelezen als advertentie en dat is, bij deze, niet de bedoeling van dit forum. Gelukkig is die teruggeplaatst, maar kan de auto (helaas) niet via deze weg aanbieden, hoewel hier wel veel liefhebbers aangemeld zijn. Marktplaats en Speurders en een advertentie bij de volvo-club staan al op het net.
Ook probeer ik zoveel mogelijk mond op mond reclame te maken e.d.
Maar MEER tips zijn altijd welkom!!
Groeten!
- V300 register
- Verbannen
-
Een goede advertentie is ook belangrijk. Foto's bijvoorbeeld, ook al kun je die bij jou op aanvraag krijgen, ik zie ze liever meteen.
Je zegt ook dat het een auto is die onderhoud nodig heeft. Dan denk ik direct: wat is ermee aan de hand? Elke auto heeft toch onderhoud nodig?
Beschrijf wat je hebt gedaan aan de auto, of wat de vorige eigenaar heeft gedaan. Ook eerlijk zijn in wat de minpunten zijn, komt geloofwaardig over.
edit: sorry, dat onderhoudshistorie beschrijven heb je gedaan. Oja, de km-stand is wel iets om mee te pochen, zeker als jij er de laatste tijd juist lekker veel mee hebt gereden, zonder al te grote problemen.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-