Auto transport regio Enschede Oldenzaal

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-09-2010 19:42 #844785 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Auto transport regio Enschede Oldenzaal
Startmotoren zijn hetzelfde, dus die kun je zo overzetten. Dat duurt maar een paar minuten.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Alex (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-09-2010 21:03 #844791 door Alex (GAST)
Beantwoord door Alex (GAST) in topic Auto transport regio Enschede Oldenzaal
Oh joy! wat een geweldige service hier uit het oosten!
Mocht het Laurens het niet uitkomen, dan kan ik eventueel ook helpen met de aanhangwagen.
Ik woon toch in de buurt.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
01-09-2010 21:30 #844795 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Auto transport regio Enschede Oldenzaal
Inderdaad super service!

Ik zal eens kijken, ben enorm druk met regelen van andere dingen nu. Ik kan vrijdagmiddag of begin van de avond. Anders zaterdag. Dus als iemand een aanhanger (te huur) heeft dan hoor ik het graag!

Grt Jaap

PS: Elpee, morgen bel ik je nog even

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
03-09-2010 12:35 #844863 door V300 register

Erik;154568 schreef : Of van Leeuwarden naar Landhorst. No problem. 10 km is echt peanuts. Zorg wel dat je geen snelweg neemt. Met trekstang mag je wel over de snelweg. Dan ben je een soort aanhanger geworden met meesturende wielen.

Zo'n trekstang is echt pure luxe! Heb er pas geleden eentje gekocht (iets van 30 euro bij de Brezan) omdat m'n vader en ik toch regelmatig een auto moeten slepen. Echt perfect, het rijdt echt veel relaxter dan met een sleepkabel :worship:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
03-09-2010 15:24 #844879 door V300 register
Inderdaad is zo'n trekstang perfect. Ik heb er ook een zo ongeveer 30 euro en heeft mij iedergeval al een voor en achter bumper bespaard. Een bijdehand mannetje in het pak met een veel te dure auto die nog wel even uit een zijstraat stuift. Alleen de montage duurt iets langer dan een sleepkabel:D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
03-09-2010 17:00 #844886 door V300 register
Mja, na een tijdje word je er vanzelf handig in, dus zoveel langer duurt het niet...

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-09-2010 18:21 #844899 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Auto transport regio Enschede Oldenzaal
30 eurp is een acceptabel bedrag.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
03-09-2010 22:15 #844925 door V300 register
Heb er ook een en het is inderdaad best ideaal. Ga hem alleen wel aanpassen....

Wat er gebeurt is dat mijn Transit (2.00+ meter breed) LinksAchter zijn trekoog heeft, de meeste auto's die ik tot nu toe gesleept heb hebben hun sleepoog RechtsVoor.......
Nu sleep ik vrij veel in de stad, wanneer ik iets te hard moet remmen wordt de gesleepte auto naar rechts geduwd omdat door de massa, en onvoldoende remwerking, van het gesleepte voertuig de trekstang gaat scharen.

Lengte van de stang blijft hetzelfde, Transit gaat nergens heen, gesleepte voertuig gaat naar rechts. In Den Haag heb ik al een keer mijn collega op de stoep gezet, zo gebeurt.

Wat ik wil gaan doen is een disselkoppeling erop zetten, dan zit het moment al een stuk naar rechts, wanneer de sleper dan zoveel mogelijk rechts rijdt en de gesleepte zoveel mogelijk links (ziet die ook nog wat) dan staat de trekstang bijna haaks op de bumper en vangt de stang een groot gedeelte van de kracht op. Bijkomend voordeel, snellere montage en minder kans op beschadigingen aan mijn Transit.

Werk trouwens ook met een losse lichtbalk met verlengsnoer. Als de gesleepte wagen geen accu spanning meer heeft kan ik lekker toch rijden met gebruik van alle verlichting via de trekhaakstekker..... Tevens heb ik in de lichtbalk een witte kentekenplaat met "SLEEP". Heeft het gesleepte voertuig wel accuspanning dan hebben we dus alarmlichten. Heb ook nog een alternatief in de vorm van een zwaai/flits lamp (braaf oranje) voor op het dak.

Wel moet ik erbij zeggen dat ik het persoonlijk fijner vindt om voor de langere afstanden toch een oprij wagen te gebruiken. Toch wat relaxter.

Droomwens; een goed A-frame of een eigen oprijwagen. (En een vrijstaande boerderij met grote stallen (zonder de bijbehorende dieren))

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
07-09-2010 18:38 #845297 door V300 register
Allen dank voor het aanbod om te helpen, toch maar besloten een ambu te huren. Bij www.cargo-mover.nl in Hengelo heb ik er 1 gehuurd, van 15.15 tot 16.30 ongeveer en kreeg er ook spanbanden bij. Ik moest 12,50 afrekenen.
Als jullie dit als reclame zien, dan graag verwijderen, maar ik zie het als tip!

De aanhanger was gloedjenieuw en de service perfect.

Maar goed nogmaals dank voor alle geboden hulp!

Grtz Jaap

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC