aantal algemene vraagjes
- V300 register
- Verbannen
-
hmm ik kijk eerst even in de bak bij mij opt werk (schmidt gemert) wie weet slingert daar nog iets rond:yesyes:Kevin;144496 schreef : Lucas,
Die documentatie kan je misschien nog in de bibliotheek vinden? Of zoals Niels aan geeft op Ebay etc. Die informatie delen we alleen met leden, als we die met iedereen zouden delen dan is er geen meerwaarde om lid te worden. Voor 32,50 per jaar ben je al lid. (eenmalige inschrijfkosten zijn 10 euro) En voor dat geld krijg je toegang tot heel veel informatie.
maar alvast bedankt voor de reacties!! ik ga morgen even onder mn stoel kijken.
ohja mocht ie nou voorbedraad zijn, vind ik de stekkers voor de schakelaars dan in de middenconsole? achter de handrem? of zitten ze dan in het dashboard?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
lucass;144499 schreef : hmm ik kijk eerst even in de bak bij mij opt werk (schmidt gemert) wie weet slingert daar nog iets rond:yesyes:
Het zou me verbazen als Carlo de documentatie heeft, voor zover ik weet hefet hij zich altijd op de grote Volvo's geconcentreerd. Dan is investeren in documentatie voor 'het kleine spul', niet interessant. (en ja,ze zijn flink verschillend, ik heb de boeken hier staan)
lucass;144499 schreef : maar alvast bedankt voor de reacties!! ik ga morgen even onder mn stoel kijken.
ohja mocht ie nou voorbedraad zijn, vind ik de stekkers voor de schakelaars dan in de middenconsole? achter de handrem? of zitten ze dan in het dashboard?
Goede vraag, de '85 dames hier hebben stoelverwarming met alleen een temp sensor, dus geen schakelaar. Ik gok dat de oudere wagens ok een dergelijke oplossing zouden hebben.
Overigens merk ik dat in de 3'tjes, vergeleken met de 7's, erg weinig is voorbedraad.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-

- Mark Smeets
- Moderator
-
volvofiel;144575 schreef : maar het zit er wel in als het goed is, want je hebt een GL
Vanwaar die redenatie? Want onze GLE's hebben het niet, ook niet automatisch. Beetje vreemd als een GL het wel heeft dan...
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-

- Mark Smeets
- Moderator
-

De blauwe is van 87, worden ze dan minder luxe met de jaren?

- 16673-dummy
- Nieuw lid
-

Van VOOR modeljaar 1986 :y:
- Mark Smeets
- Moderator
-
maar dan nog, worden ze minder luxe met de jaren? Dat is toch sjraal?
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-

- Mark Smeets
- Moderator
-