Interessepeiling Originele/OEM volvo onderdelen
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Maar ik ben natuurlijk altijd voor "centrale inkooppunten" zoals misschien bij Funs!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Robbert Jan Veraa
- Nieuw lid
-
- Schuurmans
- Nieuw lid
-
volvomania;140067 schreef : Zou het niet misschien iets zijn Funs als je eens lid zou worden van de V3C?
Nu ik een paar weken geleden mijn 360 verkocht heb en geen V300 meer heb?
Zie even niet wat dit met met dit topic te maken heeft?
- Robbert Jan Veraa
- Nieuw lid
-
Funsdaf;140068 schreef : Nu ik een paar weken geleden mijn 360 verkocht heb en geen V300 meer heb?
Zie even niet wat dit met met dit topic te maken heeft?
Dan toon je wel dat je begaan bent met het model en het voortbestaan van de wagens ipv alleen geinteresseerd te zijn in omzet.
Ik hoop dat ik zeer mis zit maar dat gevoel begint me langzaam te naderen.:340::360:
- Schuurmans
- Nieuw lid
-
Vanwege de behoorlijk lage marge's die er op de producten zitten is dit niet 123 even terugverdient.
Punt is ook nog dat ik dat op dit moment eigenlijk alleen voor de 300 serie aan het doen ben. Mede vanwege de positieve reacties vanaf dit forum. ten 2e vanuit mijn persoonlijke interesses. (denk aan de 4 dafjes die ik ook nog heb, en de V300 blijft toch ook gewoon een daf).
en omdat bij bijna alle andere leveranciers de V300 een behoorlijk ondergeschoven kindje is waar niet naar omgekeken wordt.
Op de achtergrond is ook al gepraat over een advertentie in het clubblad. Dat zal waarschijnlijk komen als de verschillende producten voor de V300 leverbaar zijn.
Hoop dat dit je beeld een beetje veranderd.
- Mark Smeets
- Moderator
-
volvomania;140088 schreef : Dan toon je wel dat je begaan bent met het model en het voortbestaan van de wagens ipv alleen geinteresseerd te zijn in omzet.
Ik hoop dat ik zeer mis zit maar dat gevoel begint me langzaam te naderen.:340::360:
Ben ik niet met je eens. Ik vind dit ook een zeer onterechte opmerking. Funs is 1 van de weinige die wat doet voor de 3 serie, zeker op 'tuning'gebied. En de doelgroep is nu niet bepaald zo groot dat hij hier rijk aan kan worden.
Ik denk dat we mensen als Funs moeten koesteren! Ga zo door Funs

Overigens geld vor Ruben hetzelfde, hij heeft ook een site met enkele upgrades voor de 300.

- V300 register
- Verbannen
-
volvomania;140088 schreef : Dan toon je wel dat je begaan bent met het model en het voortbestaan van de wagens ipv alleen geinteresseerd te zijn in omzet.
Eerlijk gezegd heb ik niet het gevoel alsof het Funs nu echt om de omzet te doen is, als het hem om de omzet te doen was, dan had hij beter zijn geld in tuningmateriaal voor jonge japanners gestopt, want aan de huidige tiener-tunertjes is veel meer geld te verdien.
Ik zie nu gewoon voor heel veel mensen aantrekkelijke zaken voorbij komen, niet alleen voor de tuners onder ons, maar voor iedereen! Iedereen heeft wel baat bij de Poly's die hij aanbied. Dat is een verbetering van het weggedrag enz... Dat noem ik toch wel degelijk behoud van onze 300.
Tevens probeert hij ook courante problemen aan te pakken zoals de motorsteunen enz... Het feit dat hij dit alles kan aanbieden tegen een voor ons aantrekkelijk tarief werkt bij mij allesbehalve storend.
Ik zou dan ook tegen Funs willen zeggen dat hij maar gewoon verder moet doen met wat hij doet.
Het is trouwens niet zo dat Funs hier iedereen verplicht om dingen te kopen, koop je ze liever ergens anders, dan is dat toch net zo goed!
Ik stoor mij er in ieder geval echt niet aan!
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Alle beetjes helpen bij een jonge onderneming, maar als het om de omzet zou gaan zou hij hier niet te vinden zijn!

- Schuurmans
- Nieuw lid
-
Klopt, maar als er dadelijk een totaalpakket is voor de schokbrekers voor dan hoop ik dat er wat meer animo is. Anders zijn de investeringen voor niets geweest, en komt er geen geld vrij om andere dingen voor de V300's te ontwikkelen.Bodejodel;140174 schreef : Volgens mij ben ik de enige geweest die gebruik heeft gemaakt van de Koni-actie.
Jong? bestaat al sinds 2006:yesyes:Bodejodel;140174 schreef : Alle beetjes helpen bij een jonge onderneming, maar als het om de omzet zou gaan zou hij hier niet te vinden zijn!

- Schuurmans
- Nieuw lid
-
Dendorssers;140105 schreef : Ik zou dan ook tegen Funs willen zeggen dat hij maar gewoon verder moet doen met wat hij doet.
v0lv0freak;140091 schreef : Ga zo door Funs
Thanks! :y: