Forumtransport

• Doeke Dobma (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-09-2010 09:56 #848947 door Doeke Dobma (GAST)
Beantwoord door Doeke Dobma (GAST) in topic Forumtransport
Ik vind de kleur anders erg leuk. Lekker vrolijk. Valt ook lekker op. En als 2e auto is zo'n seicento helemaal niet gek hoor! Ding heeft nauwelijks onderhoud nodig, doet het altijd, is zuinig, weegt bijna niets en je parkeert hem overal!

Je kunt hem uiteraard niet met een Volvo vergelijken, het is van een totaal ander kaliber. Hij is erg kaal uitgevoerd, klein, dun blik, niet overdreven veilig en hoewel ie het prima doorstaat, niet erg geschikt voor lange stukken.

Dus inderdaad, ideaal voor woon-werk verkeer en boodschappen.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
27-09-2010 17:58 #849244 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Forumtransport
Is er een forumtransport van Erik's schuur richting het zuiden mogelijk? Er ligt nog een reservewielbak van een 360 bij Erik.
Als hij naar Eindhoven komt is het mij ook prima, mijn oom woont in veldhoven, dus daar kom ik nog wel eens.
Voor mijn werk ben ik met het busje van de baas op zaterdag ook vaker in Deurne, Aarle-rixtel, Nuenen, etc. Ik weet alleen nog hoelaat ik op zaterdag daar ben, dat ligt aan de bestellingen die ik moet rondbrengen...

• Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-09-2010 18:58 #849245 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Forumtransport
Sorry Mark, maar de kans dat ik vanuit Den Haag langs Erik en nog zuidelijker ga is vrij klein. Maar ik vraag me dan af hoe ver is het rijden? Ben toch regelmatig bij Erik geweest en dat is hier vandaan toch helemaal een eind rijden. Bedoel maak een afspraak met Erik op zondag, dan is hij er ook regelmatig. Drink een bakkie koffie, help hem desnoods nog een beetje met opruimen of slopen of weet ik veel. Eet 's avonds lekker een frietje ofzo en ga weer terug. Een leuk dagje uit! Heb het denk ik al 4x gedaan, een keer met Anjo. Zelfs een keer heel erg vroeg, toen ging ik hier vandaan om 04.00 uur weg om om 6.00 uur bij Erik voor de deur te staan met de Fiat bus. Maar ik kan niet in je agenda kijken, maar dat zo'n dagje beveel ik van harte aan. En ongetwijfeld dat er meer leden zijn die dat beamen!

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-09-2010 19:06 #849246 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Forumtransport
Dat kan ik zeker beamen, erg gezellig altijd en de loods is een wonderbaarlijke opslag! :D

Kevin;156741 schreef : Maar ik vraag me dan af hoe ver is het rijden?

100 km, +/- 1 uur. :+

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
27-09-2010 19:51 #849249 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Forumtransport
Deurne is wel erg dicht bij Landhorst!

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
27-09-2010 21:16 #849255 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Forumtransport

Lucluc;156745 schreef : Deurne is wel erg dicht bij Landhorst!

Weet ik, maar ik kan met vlees niet gaan omrijden. De klanten wachten tenslotte ook en de baas zal het niet goed vinden. :woops:
EDIT: oow landhorst ligt wel heel zuidelijk zie ik net. Ik heb ook al eens een adres in Gemert gehad, slecht 12 km van landhorst. Dat moet te doen zijn.... :)

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-09-2010 22:05 #849261 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Forumtransport
Kijk, dat is mooi: Lever mij voldoende vlees en in ruil daarvoor kan je de reservewielbak mee nemen.

• Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-09-2010 22:21 #849263 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Forumtransport
Erik, misschien moet je als EVC dagtochten in je schuur gaan aanbieden? Een dagje landhorst? Weer eens wat anders dan de Amsterdamse grachten.

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-09-2010 22:53 #849268 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Forumtransport
Goed idee. Vind ik nog leuk ook. Ik vind het wel gezellig zo af en toe een dag lekker klussen/kletsen en te eindigen in de plaatselijke friettent. Ik kan in mijn schuur een survivelroute uitzetten. Brengt me wel op een extra idee voor de nachtrit......hi,hi

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
27-09-2010 22:59 #849270 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Forumtransport
De plaatselijke friettent bevalt mij ook wel. Ben je overdag deze week toevallig in de schuur? Ik heb nog een verlanglijstje.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC