ervaringen met restauratiebedrijven
- J. Ruiter
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- J. Ruiter
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Hallo Jeroen,
bedankt voor je interesse. We zijn op zich tevreden over de restauratie, alleen twee weken nadat we hem opgehaald hadden, bleek een koelwaterslang lek te zijn waardoor de auto terug moest naar de plaatselijke garage, Garage Gijsberts in Elst. Je weet nooit met zekerheid of dit nu komt van het lange stilstaan of een andere oorzaak. Nu dit euvel weer verholpen is, kan de 340 er voorlopig weer even tegen aan. Je kan zien dat Pim een vakman is, want lakbeschadigingen, roest bij de wielkasten, e.d. zijn vakkundig weggewerkt. Ook zakelijk gezien zijn wij tevreden, het restaureren is iets duurder uitgevallen dan vantevoren berekend, maar dat is logisch want je weet nooit precies wat je tegenkomt. Dat is wel iets om rekening mee te houden voor mensen die ook van plan zijn een restauratie aan te gaan. Kortom je kunt Pim zeker aanraden bij andere 300-rijders.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- J. Ruiter
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Robbert Jan Veraa
- Nieuw lid
-
Hij laat jezelf, indien gewenst, hoop zelf doen.
Ik heb met hem de afspraak dat hij me meldt wat ie nodig heeft en ik zoek het dan (of haal het van zolder).
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.