aardige mensen: hoe ga je er mee om?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
03-03-2010 16:54 #630005 door V300 register
aardige mensen: hoe ga je er mee om? is gemaakt door V300 register
In de showroom ging een topic op slot ... in de showroom ja!

wat ging er nou eigenlijk mis daar? naar mijn idee omdat Erik een aardig mens is.

Ik zal het uitleggen:
Hij is zo aardig om een mooie belastingvrije auto te verkopen voor ongeveer 250 euro.Toen werd hij nog aardiger door daar ook nog apk op te zetten. (best knap voor die prijs) ... en daarna bleef hij aardig door de 'vergeten, verstopte, en onzichtbare' problemen mee te helpen op te lossen... oja, en zonder deurwaarders of curatoren in te schakelen is er pas na ongeveer een jaar volledig betaald voor de auto.

Erik, blijf vooral aardig! Laat je niet gek maken door mensen die niet meer zien wat hun eigen verantwoordelijkhied is! Mensen die voor een dubbeltje willen rondrijden in een gouden koets, belastingvrij!

Dat topic op slot zetten vond ik zelf nogal mild, als het mij was overkomen had ik een publiek excuus geeist en deleten van de teksten.

Er zijn nog meer aardige mensen hier bij de 300 club, zoals Anjo die voor een kopje koffie nog wel eens naar je auto kwam kijken als je storing had.
Maar ook Wouter die vele adviezen en tips kosteloos en onvoorwaardelijk uitdeeld. En Joost, Luc, Jeroen,Stefan, Jeroen, en Jeroen... en nog vele aardige mensen.

Wie heeft nog een aardig ;D voorbeeld? deze mensen krijgen veel te weinig aandacht dus laten we daar eens mee beginnen.

Groet, Jeroen en Esther

[mod]
Het bewuste topic is tijdelijk gesloten wegens persoonlijke aanvallen,
met als doel de zaak af te laten koelen en het topic pas te heropenen als er wat positiefs te melden was.

Ondanks de goede bedoelingen is het echt niet verstandig om het slotje te omzeilen en de discussie opnieuw aan te zwengelen!!

Misschien is het zoals je al noemde, beter om behalve sluiting ook grote opruiming op die thread toe te passen.
Graag jullie hulp voor het aanklikken (rode driehoekje) van de 'daar komt ruzie van' berichten.

In ieder geval... om een lang verhaal kort te maken ... etc etc

Nu is het nog vriendelijk, maar we zitten nog altijd op het grote onpersoonlijke internet en je hebt maar 1 iemand nodig die over 1 aspect van 1 bericht valt, en het is weer mis.

M.a.w. als ik dit nu goed zou vinden, wordt het weer een hellend vlak en gaan we richting ruzie.
Om dat te voorkomen gaat dit topic ook weer dicht, met het dringende verzoek om dit niet w??r met een nieuw topic 'op te lossen'.
[/mod]

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
03-03-2010 17:01 #820096 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic aardige mensen: hoe ga je er mee om?
Ik vind dat je gelijk hebt.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
03-03-2010 17:06 #820097 door V300 register
dank je...

ik neem het vooral voor Erik op omdat hij ontzettend zijn nek uitsteekt in deze club, een tegelijk zeeeer bescheiden blijft... daar kan geen bovag of anwb tegenop.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
03-03-2010 17:18 #820098 door V300 register
E?n chapeau voor alle aardige mensen.

Met aardige mensen hoef je niet 'om te gaan', dat gaat vanzelf. Aardige mensen 'moeten' leren omgaan met niet-aardige mensen, dat is denk ik de crux in dit verhaal.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
03-03-2010 17:39 #820099 door V300 register
maar de niet-aardige mensen zijn zich vaak niet bewust van hun niet-aardig zijn en gaan op anderen afgeven... de aardige mensen zijn zich vaak wel bewust dat ze te aardig zijn en houden dat bij zichzelf...

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
03-03-2010 18:02 #820100 door V300 register
Stimmt. 'Jezelf aardig vinden' is gevoelsmatig een paradoxale zelfperceptie tov 'aardig (willen) zijn'. Beetje te risky uitspraak voor wat 'aardig zijn' inhoudt. Je loopt het risico dat mensen het niet met je eens zijn, dus moeten anderen dat voor je bepalen. Dus bij dezen! ;)

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-03-2010 18:12 #820102 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic aardige mensen: hoe ga je er mee om?

racousho;136512 schreef : Anjo die voor een kopje koffie nog wel eens naar je auto kwam kijken als je storing had

naar storingen kijken doe ik nog steeds erg graag, maar dit voor een appel en een ei (of een bak koffie) doen ben ik allang mee opgehouden, voornamelijk door m'n irritatie aan de elcheapo mentaliteit; klagen over de auto en het gedrag van de motor als goed onderhoud verzuimd wordt. als een goede reparatie niets mag kosten dan heeft het voor mij weinig zin om te komen.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
03-03-2010 19:11 #820109 door V300 register
Ben het helemaal met je eens Jeroen! Petje af voor Erik.
Als hij nou ook nog mijn voornaam goed weet te onthouden kan hij helemaal niet meer stuk:woei:

• Erick Janssen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-03-2010 20:06 #820116 door Erick Janssen (GAST)
Beantwoord door Erick Janssen (GAST) in topic aardige mensen: hoe ga je er mee om?

eipmiw;136527 schreef : Ben het helemaal met je eens Jeroen! Petje af voor Erik.
Als hij nou ook nog mijn voornaam goed weet te onthouden kan hij helemaal niet meer stuk:woei:

What's in a name?

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-03-2010 20:11 #820118 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic aardige mensen: hoe ga je er mee om?
Leuk dat er aandacht voor komt, maar ik denk dat je heel voorzichtig moet zijn om via het forum namen e.d. te gaan roepen. Ik denk dat dat heel wisselende reacties kan opleveren.

Natuurlijk verdient iedereen die z'n nek uitsteekt een flinke schouderklop, maar ik hoop dat er nu niet "twee partijen" gaan ontstaan (snap je?).

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC