Wat zijn sommige mensen toch...arghhh
- V300 register
- Verbannen
-
Kom ik in dat gat, Lepelstraat??, na een dik uur rijden zie ik die velgen staan met inderdaad 2x een goed proefiel en 2x hmmmm.
Leg vervolgens een wiel op z'n ruggetje en wat zie ik:grr: 185/65/R14, de hansworst!!
Hij: dat zei ik toch!
Ik: Oh ja, open je mail maar eens!!
Hij: Oh ja, 185/60/R14
Ik: En nu??
Hij: Misschien iets korting of ehhhh, weet nie.
Ik: Hele zakie maar mee genomen voor 50 euries onder de vraagprijs en kijken of het past, had dat pokke eind niet voor niets in de auto gezeten.
Denk dat het achter misschien wel gaat maar voor volgens mij echt niet. Snap ook dat de omtrek/snelheidsmeter problemen geeft maar die geeft toch te veel aan en zo hard rijd ik niet met mijn variotje.
Kort gezegd, ik ben not amused!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-

PS Leerdam-Lepelstraat toch niet zo'n wereld afstand? ligt tussen Halsteren en Steenbergen aan de N259
- V300 register
- Verbannen
-
antiekeradio;135716 schreef : hmwoah. Dat verschil ga je niet merken dus ik snap de drukte niet zo
PS Leerdam-Lepelstraat toch niet zo'n wereld afstand? ligt tussen Halsteren en Steenbergen aan de N259
Ik hoop het, ga het volgende week eens goed passen maar had het wiel even naast het 13inch voorwiel gezet wat er nu inzit maar het scheelt toch wel een borreltje hoor.:yesyes:
Wat een dodenweg zeg met die dubbele rij bomen!
- V300 register
- Verbannen
-
dus dat waren 3 controles op 1 weg op hetzelfde tijdstip!!!
mooiste verhaal is dat ze daar ooit een taxichauffeur (niet van mijn bedrijf) staande gehouden hebben na een gemeten snelheid van 220 km/h
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Jos360;135720 schreef : Volgens mij loop je te hard van stapel Gerrit, dit moet gewoon goed gaan. misschien merk je het een beetje in je snelheidsmeter maar dat kun je met een tomtommetje even vlug checken.
Hopen, de snelheid vind ik geen probleem maar het moet wel goed en veilig passen!:yesyes:
- V300 register
- Verbannen
-
antiekeradio;135718 schreef : yep, en zeg ook maar rustig flitsparadijs. 1 keer reed ik hem over de volle lengte van Bergen op Zoom naar de A29 bij Dinteloord met tussenstop in Lepelstraat, en toen stonden ze tussen BoZ en lepelstraat met een VW transporter, en tussen Lepelstraat en A29 zelfs op 2 plekken.
dus dat waren 3 controles op 1 weg op hetzelfde tijdstip!!!
mooiste verhaal is dat ze daar ooit een taxichauffeur (niet van mijn bedrijf) staande gehouden hebben na een gemeten snelheid van 220 km/h
Mag dat niet??
- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Als ik jou was zou ik ze gewoon monteren en rijden totdat er andere banden op moeten.
Ik rij op 195/50R15 en dat gaat ook prima.
- V300 register
- Verbannen
-
Bodejodel;135735 schreef : Als je velgen met banden zo naast gemonteerde velgen met banden neerzet zijn de losse altijd iets groter omdat daar geen wagengewicht op past.
Als ik jou was zou ik ze gewoon monteren en rijden totdat er andere banden op moeten.
Ik rij op 195/50R15 en dat gaat ook prima.
Ok?, heb er weer helemaal vertrouwen in!! E?n setje was toch minder, vervang ik die voor gewoon een keer voor 185/60/R14, zijn alle problemen opgelost en zakt het neusje ook nog eens een centimeter.