Nieuw hier 340
- J. Ruiter
- Verbannen
-
Minder
Meer
22-02-2010 20:39 #818970
door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic Nieuw hier 340
wij allemaal..:yesyes:Jos360;135349 schreef : Ik ben benieuwd naar je 340
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-02-2010 22:39 #819029
door Alex (GAST)
Beantwoord door Alex (GAST) in topic Nieuw hier 340
haha, toch nog voorgesteld, nadat je de achterkant van mijn routeplanner had gelezen? 
mocht je problemen hebben met de auto, dan kun je ze hier oplossen!
scheelt een hoop, zo'n technisch forum als dit.
succes en nog veel plezier ermee.

mocht je problemen hebben met de auto, dan kun je ze hier oplossen!
scheelt een hoop, zo'n technisch forum als dit.
succes en nog veel plezier ermee.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
24-02-2010 20:23 #819293
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Nieuw hier 340
[img]http://[URL="http://img705.imageshack.us/i/p6260043.jpg/"][img]http://img705.imageshack.us/img705/4999/p6260043.th.jpg[/img][/URL][/img][img]http://[URL="http://img138.imageshack.us/i/p6260044.jpg/"][img]http://img138.imageshack.us/img138/6651/p6260044.th.jpg[/img][/URL][/img]
Zo eindelijk foto`s, tenminste ik hoop dat het goed gaat.
Van nature heb ik meer met techniek dan met computers,(of ik moet er de auto mee uit kunnen lezen).
Zoals al gezegt het is mijn eigen interpretatie van een oldtimer rijden.
Nu nog allerlei kleuren maar bij mooi weer is hij zo weer matzwart zoals het moet zijn.
Groet Martin
:yesyes:
Zo eindelijk foto`s, tenminste ik hoop dat het goed gaat.
Van nature heb ik meer met techniek dan met computers,(of ik moet er de auto mee uit kunnen lezen).
Zoals al gezegt het is mijn eigen interpretatie van een oldtimer rijden.
Nu nog allerlei kleuren maar bij mooi weer is hij zo weer matzwart zoals het moet zijn.
Groet Martin
:yesyes:
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
24-02-2010 20:29 #819294
door V300 register
Die spiegels!
Gaaf :humor:
Het is niet mijn smaak, maar ik vind het stiekem best wat hebben.

Het is niet mijn smaak, maar ik vind het stiekem best wat hebben.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
24-02-2010 20:35 #819295
door V300 register
spiegels waren 2,50 euro bij de kringloop hahaha zo fout dat ik ze gewoon moest hebben hahaha
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-02-2010 12:03 #819616
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Nieuw hier 340
Welkom op dit forum. Gaaf dat je een eigen draai geeft aan de auto. Bij een niet zeldzaam type is dit nog best te doen. Die spiegels maken hem ook wel vrolijk. Toeters en bellen kunnen best wel leuk zijn. Belangrijkste is dat de auto en jij er niet onder lijd. Ik ben wel voor Het Grote CarPimp Topic (HGCPT)
Een topic alleen met fotovoorbeelden van leuke, postitieve (smaak natuurlijk) pimps van de Volvo 300.
Ik hoop ook dat je club zo aantrekkelijk vind, dat je lid wilt worden. We hebben leuke evenementen, waaronder binnenkort lekker ontspannen en weg van het dagelijks leven ronddobberen in de Biesbosch. Ff vakantie in eigen land aangeboden door de V3C (alleen voor leden). Je mag ter plekke lid worden.
Een topic alleen met fotovoorbeelden van leuke, postitieve (smaak natuurlijk) pimps van de Volvo 300.
Ik hoop ook dat je club zo aantrekkelijk vind, dat je lid wilt worden. We hebben leuke evenementen, waaronder binnenkort lekker ontspannen en weg van het dagelijks leven ronddobberen in de Biesbosch. Ff vakantie in eigen land aangeboden door de V3C (alleen voor leden). Je mag ter plekke lid worden.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
28-02-2010 13:25 #819769
door V300 register
@ Erik,
Dank je voor je steun in foute Dikke Daffen, mijn doelstelling is hem zo fout mogelijk te maken , in stijl.
Lid worden moeten we even over nadenken, als ik alle lidmaatschappen bij elkaar optel word het nogal veel.
Chevrolet Forum/club
W114 forum/club
Bike builders forum/club
Dussssss, maar we kijken wel even, je gaat het horen.
Het ;lijkt me wel leuk eens een sleuteldag mee te maken, wie weet steek ik er nog iets van op, en anders is het altijd leuk mensen te leren kennen.
Greetings Matt.
Dank je voor je steun in foute Dikke Daffen, mijn doelstelling is hem zo fout mogelijk te maken , in stijl.
Lid worden moeten we even over nadenken, als ik alle lidmaatschappen bij elkaar optel word het nogal veel.
Chevrolet Forum/club
W114 forum/club
Bike builders forum/club
Dussssss, maar we kijken wel even, je gaat het horen.
Het ;lijkt me wel leuk eens een sleuteldag mee te maken, wie weet steek ik er nog iets van op, en anders is het altijd leuk mensen te leren kennen.
Greetings Matt.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
28-02-2010 13:53 #819771
door V300 register
Ah, ik doe mee hoor met de forums!
Volvo480forum
Mitsubishi SpaceWagonforum
HondaCb1300forum
Volvo480forum
Mitsubishi SpaceWagonforum
HondaCb1300forum
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
28-02-2010 16:56 #819799
door V300 register
@ Gekke Gerritje
Het meedoen enkel op diverse fora is geen probleem, maar de motor ben ik aan het bouwen van nieuw eigen gemaakt frame aan op , de motor van de El Camino staat in de schuur en ben bezig daar een paar pk meer uit te toveren en de W114 wacht op een reparatie van de automatenbak.
Het is dus niet enkel de tijd dat ik op een forum zit maar relevante sleuteltijd.
Greets Matt
Het meedoen enkel op diverse fora is geen probleem, maar de motor ben ik aan het bouwen van nieuw eigen gemaakt frame aan op , de motor van de El Camino staat in de schuur en ben bezig daar een paar pk meer uit te toveren en de W114 wacht op een reparatie van de automatenbak.
Het is dus niet enkel de tijd dat ik op een forum zit maar relevante sleuteltijd.
Greets Matt
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
28-02-2010 22:59 #819877
door V300 register
Ja daar kan ik niet tegen op hoor. Mijn CB1300 gebruik ik om te rijden, zou zelf wel meer willen sleutelen maar heb gewoon de plaats en de tijd niet.
Moderators: Mark Smeets