345 GLS restauratie
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;130296 schreef : Dat vroeg ik me ook al af.
Ze zullen aan het identificatieplaatje wel genoeg hebben....
Nou, in belgie toch wel echt niet! Bij mij wordt het typeplaatje bekeken en daarna het chasis zelf! Als die nummers niet zouden kloppen, dan heb je de poppen toch wel echt aan het dansen hoor!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Jos360;130294 schreef : Waarvoor eigenlijk?
APK eis... chassisnummer moet leesbaar zijn en kloppen met de papieren en dus ook een check bij een technische controle door oom agent. (en ja, ze controleren daar op bij een technische controle... is bewezen met de 780 diesel... die 1 dag na de apk gecontroleerd werd

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
huysmans;130316 schreef : APK eis... chassisnummer moet leesbaar zijn en kloppen met de papieren en dus ook een check bij een technische controle door oom agent. (en ja, ze controleren daar op bij een technische controle... is bewezen met de 780 diesel... die 1 dag na de apk gecontroleerd werd
)
Dat was de vraag niet

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
volvomania;129729 schreef : Weet er iemand toevallig het chassisnummer van deze 345?
Daarom dus. Voor een eigen 300-archief.
RJ, ik moet nog naar de plaatwerker om de gegevens van m'n GLS te fotograferen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- Berichten: 4
Dendorssers;130300 schreef : Nou, in belgie toch wel echt niet!
Laatste Belgische keuring was van 25-02-2002. Toen zat die laag er nog niet op.
Zijn eerste (Nederlandse) APK is van mei 2009, geen aantekeningen op het rapport.
Sowieso geinig, op eerdergenoemd Belgisch rapport staat dat de remleiding een adviespunt is. Niks van gehoord tijdens de Nederlandse APK...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Ik heb het al verschillende keren gezegd, ze zijn echt zoveel strenger bij ons!
Zoals jouw auto joost, de 345 denk ik, met rotte kast door de keuring! In belgie poken ze voor jou wel even een gat om dan te zeggen dat ze dat niet door kunnen laten! "Graag gedaan, dankuwel" en "afrekenen bij de kassa!" Daar gaat dan alweer 35 euro...
Zo is het dus echt bij ons hoor!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- Berichten: 4
Ik denk dat je in de war bent met de rode 343

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Rode 343 dus!:y:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Jos360;130323 schreef : Dat was de vraag niet
Darn, verkeerde post gequote, 'k moest die van Joost hebben.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
www.flickr.com/photos/szevrichard/510535...t-72157625094671805/
wat een plaatje zeg:)
en de GLT, die mag er ook zeker wel wezen!:
www.flickr.com/photos/szevrichard/sets/72157625097656709/
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.