Even voorstellen dan maar...
- V300 register
- Verbannen
-
Wouter76;129130 schreef : Gefeliciteerd met jouw 340 David, veel plezier ermee en alvast welkom bij de club!
Wil je ook met ons delen wat de reden is dat je een 340 gekocht hebt?
Ga je er mee rijden zoals hij nu is en dan bv alleen het nodige onderhoud of heb je er misschien nog plannen mee?
We wachten de foto's in spanning af
Gr; Wouter.
Hoi Wouter, ( en allemaal trouwens

Nou, natuurlijk is het belangrijkste om de 340 in goede conditie te houden. Ik ben sowieso geen type die een auto optisch totaal verkracht, hou het liever zoveel mogelijk origineel :halo:.
Ik heb hiervoor een Fiat Panda gehad, niet vanwege geldgebrek maar vanwege de heerlijk eenvoudige techniek

Ach, ik rij meestal de auto's die zo "lelijk zijn", dat niemand erin wil/durft te rijden :yummie:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Leuk om te lezen dat jouw doel ook is de 340 in een zo goed mogelijke conditie te houden, weer een exemplaar voorlopig gered van een gewisse sloopdood!
Een Fiat Panda was ook mijn eerste auto, lekker goedkoop en inderdaad heel eenvoudig, enige probleem was de gebrekkige elektronische componenten aan boord, zo heb ik de grootlichtschakelaar destijds op zien gaan in rook....was best wel schrikken.
Gr; Wouter.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Welkom hier op het forum en wellicht welkom bij de club. De eerste activiteit is op 17 januari 2010. Dat is voor leden gratis (lidmaatschap = 32.50) en voor niet leden 15 euro. Verder krijg je als lid veel korting en andere voordelen.
- V300 register
- Verbannen
-
Bodejodel;129129 schreef : Kan dat daar in de Flevopolder? :+
Dat schijnt zelfs... schrik niet... in de randstad te kunnen. (er zijn er daar nog een paar niet ingelijfd)
:crock:
- V300 register
- Verbannen
-

Ben benieuwd naar je ride! Veel plezier ermee:)
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
en daar komt binnenkort eentje uit Z in de flevopolder bij.
Marnix.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
This thread is .... one pics(ofzoiets) of open een eigen nieuwe topic
VW/Seat hebben geen slechte auto's behalve de alhambra's en sharan's dat zijn kippenhokken ook om aan te werken.