haynes
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
21-07-2009 17:15 #788394
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic haynes
Je zou het kunnen zien als een gecalculeerd risico.
Ze hoeven zeker geen toestemming te verlenen, maar enig antwoord had ik toch wel hopen te ontvangen na de genoemde pogingen tot contact.
Overigens is het niet pers? nodig om de haynes te gebruiken, als je je bezwaard voelt kun je ook prima uit de voeten met de eveneens aanwezige Volvo documentatie.
Ze hoeven zeker geen toestemming te verlenen, maar enig antwoord had ik toch wel hopen te ontvangen na de genoemde pogingen tot contact.
Overigens is het niet pers? nodig om de haynes te gebruiken, als je je bezwaard voelt kun je ook prima uit de voeten met de eveneens aanwezige Volvo documentatie.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
21-07-2009 19:48 #788404
door V300 register
daarom en omdat ik wel graag papieren docs heb, heb ik een tweedehands Haynes opgedoken, compleet met groezelige vingerafdrukken, dus zeker geen exemplaar dat van de laadklep is gevallen.
op zich vind ik de Haynes prima boeken (de oudere series dan).antiekeradio;113669 schreef : Overigens is het niet pers? nodig om de haynes te gebruiken, als je je bezwaard voelt kun je ook prima uit de voeten met de eveneens aanwezige Volvo documentatie.
daarom en omdat ik wel graag papieren docs heb, heb ik een tweedehands Haynes opgedoken, compleet met groezelige vingerafdrukken, dus zeker geen exemplaar dat van de laadklep is gevallen.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
22-07-2009 00:48 #788427
door V300 register
ja, het bezit van een papieren boek is vaak wel praktischer

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
11-08-2009 20:42 #793338
door V300 register
Vaak praktischer, behalve als het scheemaatje van de hall-ontsteking niet klopt... Gelukkig had ik nog een olieslager, ehh, Olving
(blz 12.30)
(blz 12.30)
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
19-08-2010 00:05 #843280
door V300 register
Haynes downloaden hoe / waar?
Ik ben clublid (betalend dus) maar weet niet waar ik de Haynes manual kan downloaden. Graag ontvang ik daar informatie over.
AvdAkker;112694 schreef : en als je clublid wordt, kun je de complete haynes zo downloaden!
Ik ben clublid (betalend dus) maar weet niet waar ik de Haynes manual kan downloaden. Graag ontvang ik daar informatie over.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
19-08-2010 00:13 #843286
door V300 register
Op de voorpagina,
www.volvo300club.nl/index.php
kunt u links op het kopje 'Ledenmenu' klikken indien u bent ingelogd. In dit menu staat een documentatie centrum waar u naar de techniek afdeling kunt navigeren, waar Haynes in de vraagbaken map verstopt zit
Moderators: Mark Smeets