Help de Fransman
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
25-06-2009 20:11 #629199
door V300 register
Help de Fransman is gemaakt door V300 register
Of eigenlijk, Frits.... :]
Deze beste man of vrouw stuurde mij deze email. Wat ik er uit op kan maken is dat hij/zij interesse heeft in mijn CD met technische documentatie. Ik heb het idee dat hij/zij niet door heeft dat het alleen om de Turbo ombouw gaat. Wie kan mij verder helpen?
bonjour,
je poss?de une voiture volvo 343 date de mise en circulation 1989. je suis fortement int?r?ss? par la documentation technique de cette voiture.
je ne sais pas ci votre offe (CD de documention ) peut m'int?ress?.
la documention technique est-elle en fran?ais ou bien l'anglais ?
cordialement
Cordialemente Bien heul veul! :]
Grtz Frits
Deze beste man of vrouw stuurde mij deze email. Wat ik er uit op kan maken is dat hij/zij interesse heeft in mijn CD met technische documentatie. Ik heb het idee dat hij/zij niet door heeft dat het alleen om de Turbo ombouw gaat. Wie kan mij verder helpen?
bonjour,
je poss?de une voiture volvo 343 date de mise en circulation 1989. je suis fortement int?r?ss? par la documentation technique de cette voiture.
je ne sais pas ci votre offe (CD de documention ) peut m'int?ress?.
la documention technique est-elle en fran?ais ou bien l'anglais ?
cordialement
Cordialemente Bien heul veul! :]
Grtz Frits
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
25-06-2009 20:18 #785839
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Help de Fransman
Hallo,
Ik bezit een Volvo 343. Dag van eerste toelating 1989 (sic?). Ik ben erg ge?nteresseerd in de technische documentatie van deze auto. Ik weet niet of uw aanbod (CD met documentatie) voor mij interessant is. Is de technische documentatie in het Frans of in het Engels?
Met vriendelijke groet,
Ik bezit een Volvo 343. Dag van eerste toelating 1989 (sic?). Ik ben erg ge?nteresseerd in de technische documentatie van deze auto. Ik weet niet of uw aanbod (CD met documentatie) voor mij interessant is. Is de technische documentatie in het Frans of in het Engels?
Met vriendelijke groet,
- Mark Smeets
- Moderator
-
Minder
Meer
25-06-2009 20:20 #785840
door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Help de Fransman
hij kan dus een beetje Nederlands lezen, want hij heeft de advertentie van Frits ongeveer bgrepen, behalve dan dat het om een turbo ombouw gaat. Toch best knap!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
25-06-2009 20:48 #785852
door V300 register
Ok, zou iemand me een frans antwoord kunnen typen voor die beste man?
Ik zal zelf in het antwoord ook wel een link zetten naar het Franse deel van V3M
Alvast bedankt,
Frits
Ik zal zelf in het antwoord ook wel een link zetten naar het Franse deel van V3M
Alvast bedankt,
Frits
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
25-06-2009 20:54 #785854
door V300 register
Je suis un rapportage du conversion turbo. Pour un forum du volvo 300 en francais,
www.volvo300mania.com/forum-fr/
.
Zoiets? (en nu iemand die frans kent om er iets fatsoenlijks van te maken, je ne se pais francais of iets dergelijks)
Aan deze post kunnen geen rechten ontleend worden, daar de schrijver geen woord frans spreekt, die weet alleen dat papa geen pijp rookt in deze zin. :lol:
Zoiets? (en nu iemand die frans kent om er iets fatsoenlijks van te maken, je ne se pais francais of iets dergelijks)
Aan deze post kunnen geen rechten ontleend worden, daar de schrijver geen woord frans spreekt, die weet alleen dat papa geen pijp rookt in deze zin. :lol:
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-06-2009 20:59 #785855
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Help de Fransman
Bonjour,
C'est dommage, le CD qui j'ai fait n'est pas de la technique du Volvo 340, mais de la technique d'une moteur sp?cifique que j'ai fait moi-m?me.
Quand vous voudriez des informations techniques, vous pouviez acheter un livre d'Haynes. Ce livre est en anglais. Je n'ai vu encore un livre qui a expliqu? plus de choses du Volvo 340, que ce livre d'Haynes.
Cordialement,
Frits.
Vertaling:
Goedendag,
Jammer, de CD die ik heb gemaakt gaat niet over de techniek van de Volvo 340, maar over een specifieke motor die ik zelf heb gemaakt.
Als U technische informatie zou willen, zou U een boek van Haynes kunnen kopen. Dit boek is in het Engels. Ik heb nog niet een boek gezien dat meer uitlegt over de Volvo 340, dan deze.
Groet,
Frits
Wellicht staan er een paar foutjes in, maar hij/zij zal het wel begrijpen.
C'est dommage, le CD qui j'ai fait n'est pas de la technique du Volvo 340, mais de la technique d'une moteur sp?cifique que j'ai fait moi-m?me.
Quand vous voudriez des informations techniques, vous pouviez acheter un livre d'Haynes. Ce livre est en anglais. Je n'ai vu encore un livre qui a expliqu? plus de choses du Volvo 340, que ce livre d'Haynes.
Cordialement,
Frits.
Vertaling:
Goedendag,
Jammer, de CD die ik heb gemaakt gaat niet over de techniek van de Volvo 340, maar over een specifieke motor die ik zelf heb gemaakt.
Als U technische informatie zou willen, zou U een boek van Haynes kunnen kopen. Dit boek is in het Engels. Ik heb nog niet een boek gezien dat meer uitlegt over de Volvo 340, dan deze.
Groet,
Frits
Wellicht staan er een paar foutjes in, maar hij/zij zal het wel begrijpen.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
25-06-2009 21:00 #785856
door V300 register
Hoe luidt de advertentie dan? Dan kunnen we die vertalen.
Ah, Joost is me voor. Ziet er goed uit. :y:
Jan, leuk geprobeerd. X
Ah, Joost is me voor. Ziet er goed uit. :y:
Jan, leuk geprobeerd. X
- Mark Smeets
- Moderator
-
Minder
Meer
25-06-2009 21:02 #785859
door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Help de Fransman
www.v3c.nl/advertenties.php?adid=2074
er staat toch heel duidelijk turbo. Is in het Frans hetzelfde, dus eigenlijk zou hij dat toch moeten weten
er staat toch heel duidelijk turbo. Is in het Frans hetzelfde, dus eigenlijk zou hij dat toch moeten weten

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
25-06-2009 23:01 #785888
door V300 register
In het ledenmenu staat een Revue Technique Automobile van de 343 - 1979
jammer, maar van de jongere series heb ik niets in het frans.
jammer, maar van de jongere series heb ik niets in het frans.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
25-06-2009 23:03 #785892
door V300 register
Ik ga zoiezo niks uit het ledenmenu openbaar maken. da ken nie natuurlijk
Mensen, bedankt voor de reacties.
Mensen, bedankt voor de reacties.
Moderators: Mark Smeets