Importeren uit België & Duitsland

  • J. Ruiter
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
08-02-2009 21:42 #754876 door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic Importeren uit België & Duitsland
en er is geen middel tegen dit virus gelukkig..:w00t:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-02-2009 21:45 #754878 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Importeren uit België & Duitsland
We zullen van de week zien hoe mooi hij is, kan niet wachten tot we er zijn!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • J. Ruiter
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
08-02-2009 21:47 #754879 door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic Importeren uit België & Duitsland
altijd het leukste om naar uit te kijken..

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
08-02-2009 21:52 #754881 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Importeren uit België & Duitsland
Als die niet rot is, en goed rijd zou ik niet te moeilijk doen haha. Dat vind je in nederland niet voor dat geld. Bpm is idd niks. Je moet rekenen op 130 euro voor nummerborden apk, en nieuw kenteken. Als die pas nog gekeurd is daar komt die hier er hoogstwaarschijnlijk ook wel doorheen. Apk in belgie is strenger.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-02-2009 21:56 #754883 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Importeren uit België & Duitsland
hij heeft iig elektrische ramen:+
afgaande op de foto's en de uiterlijke conditie van de motorruimte, denk ik dat het huidige baasje er goed mee omgesprongen is. ben benieuwd wanneer hij met de gele platen rond mag rijden :y:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • J. Ruiter
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
08-02-2009 22:07 #754886 door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic Importeren uit België & Duitsland

Markvictor;88897 schreef : Als die niet rot is, en goed rijd zou ik niet te moeilijk doen haha. Dat vind je in nederland niet voor dat geld. Bpm is idd niks. Je moet rekenen op 130 euro voor nummerborden apk, en nieuw kenteken. Als die pas nog gekeurd is daar komt die hier er hoogstwaarschijnlijk ook wel doorheen. Apk in belgie is strenger.

bpm voor een volvo uit 85 is 0 euro,heb ooit een trabant zelf ingevoerd uit duitsland en de 0 verklaring is dan de bepaling voor het niet betalen van bpm,de auto dient dan door de duane gecontroleerd te worden op de gegevens van de fabriek die opgegeven zijn voor het voertuig..

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-02-2009 22:19 #754890 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Importeren uit België & Duitsland
APK laat ik gewoon aan de zaak doen. Kenteken platen haal ik bij de sponsor van het museum dus d? kost nie veel. Blijven alleen de kosten voor de kentekenpapieren over bij de RDW. Maarja op de foto's afgaande is hij het zeker waard. Morgen even bellen of de oprijwagen beschikbaar is en dan zo snel mogelijk naar Belgi?!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
08-02-2009 22:22 #754892 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Importeren uit België & Duitsland
Ik zei toch bpm is idd niks!

Volgens mij moet die de eerste keer bij de rdw gekeurd worden, wie weet dat zeker, ik weet het namelijk bijna zeker.

Ja, als die ingevoerd word hier is die gelijk 500 euro meer waard haha. Maar in belgie zijn ze allemaal voor weinig. Stond ook een diesel uit 86 voor 600. Een mooie.

Het mag wel nieuwe procedure zie ik bij de rwd site sinds 2006! Das leuk!

Meer waard als die echt helemaal goed is dan. Bedoel zulke zie je hier niet vaak. Maar das hetzelfde met duitsland en zweden daar worden soms ook mooie wagens aangeboden. Een bijna nieuwe 343 ofzo, dat zie je hier ook niet. En dan ook voor een belachelijke lage prijs relatief gezien.

Maar goed als die man er 1500 voor had gevraagd is het ook niet meer de moeite gezien de kosten van vervoer en import.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-02-2009 22:32 #754896 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Importeren uit België & Duitsland
Ja ik las bij de RDW dat je hem zelf later ter keuring mag aanbieden bij een erkend keurbedrijf. Dus ik zet hem achter op de oprijwagen, rijd even naar Waddinxveen voor de papierwinkel. Dan weer terug achterop naar de zaak. Neer zetten, wachten tot de papieren binnen zijn, plaatjes bestellen en dan even APK laten keuren door een collega :) En dan het belangrijkste natuurlijk! RIJDEN!!!!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
08-02-2009 22:33 #754897 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Importeren uit België & Duitsland
Is een vette bak zeker te weten! Alleen ik zo nooit een 360 willen ook is de motor beter.

Of heb je daar nooit iets aan? Bedoel de motor van een 1400 ken ik onderhand wel uit mn kop, in tegenstelling tot een 2 liter....

Is dat niet moeilijk als er iets aan is?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

  • Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD