Discussie over achterruit krabben
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
habie12;87282 schreef : ik doe alleen het voorraam, en de 2 voorramen, achterruitverwarming aan, en voor je het weet is die ook ijsvrij..
Doe de twee zijruiten ook er bij anders krijg je een prent van oom agent :lol: dat rijmt
Ik maak alle ramen en spiegels schoon, ook de achterraam met verwarming, en als er sneeuw op de auto ligt dan doe ik die ook er van af, want er stat ergens als wet dat een voertuig geen lading mag verliezen, geloof het of niet maar sneeuw op je auto is lading
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Totdat je die ene veertigtonner niet ziet door dat kleine gaatje... :no:grilkip;87507 schreef : Als ik ochtendienst heb vertrek ik om 0500u of vroeger dus ik kom ook niet veel tegen.
- V300 register
- Verbannen
-
Ik heb al een keer een aanvaring gehad met zo'n niet krabber. Gelukkig op een parkeerplaats terwijl hij uitparkeerde en ik stil stond. Dat heeft 'm een set achterlichten gekost. Mocht ie nog blij zijn dat ik toen in een Tipo reed met die belachelijke grote achterlichten. In elke andere wagen was er ook blikschade geweest. Zo'n tik maakt overigens best wel een herrie in zo'n wagen, ik dacht dat ik de gehele achterkant kwijt was...
- V300 register
- Verbannen
-
Ik blijf voor mijn werk op de weg zitten in de vroege ochtend.
Geen winterbanden maar wel -goede- voorbanden op de wagen gezet. Deze waren slecht.
Ik heb het voorfrontje dicht om zo de radiateur niet alle vrieskou op te laten vangen. Dat helpt trouwens goed. Auto wordt sneller warmer.
En vaker check-up onder de motorkap.
Auto ziet er trouwens niet uit wanneer je met dit weer op de weg en over modderig terrein rijdt. En geen tijd neemt om auto schoon te maken.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
die thread zoek ik trouwens, heb een interessante toevoeging:)
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Ik ben benieuwd !AvdAkker;87637 schreef : hoort dat niet thuis in de discussie over winterbanden:D?
die thread zoek ik trouwens, heb een interessante toevoeging:)
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Frans;87632 schreef : Auto ziet er trouwens niet uit wanneer je met dit weer op de weg en over modderig terrein rijdt. En geen tijd neemt om auto schoon te maken.
Voor het behoud van je wagen MOET je hem echt goed schoonhouden!!! Elke week afspuiten, anders roest ie onder je kont weg. :cry2:
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-