Wel verzekeren of niet?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
14-01-2009 21:00 #750546 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Wel verzekeren of niet?
Volgens mij kennen wij die... Komt ie uit Someren?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-01-2009 21:03 #750551 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Wel verzekeren of niet?
Nee:+

Het is een 345 2.0 GLS, oftewel een oud neusje met een tweelitermotor. Erg zeldzaam!

Zondag ga ik hem ophalen. Als je 'm wilt spotten moet je ergens tussen Den Bosch en 's-Heerenberg langs de snelweg gaan staan:D

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-01-2009 21:04 #750552 door 16673-dummy

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
14-01-2009 21:07 #750555 door V300 register
Nee, die kennen we niet inderdaad. Mooi, we hadden al aangegeven dat we, als ze er echt vanaf willen, 'm wel over willen nemen, maar dat het budget lager was dan wat we de wagen waard vinden... Als ze er echt vanaf moeten zeggen wij dan echt geen nee ;), maar ik heb het gewoon niet :(. Het was of die of streepje... Tabitha is blijer met streepje :w00t: dan met de 3 bossen rozen die ik net gegeven heb geloof ik :humor: (streepje doet niet hap... ;) )

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
14-01-2009 21:07 #750557 door V300 register
Nee, inderdaad die kennen we niet.

Wij vieren vandaag Valentijn, zijn mooie bossen rozen trouwens, ze staan inmiddels in hun vazen.yeehaa!

Of Streepje hap doet moet ik nog maar afwachten...:humor:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
14-01-2009 21:12 #750563 door V300 register

twkuiper;84321 schreef : ? Ik niet snap... Als een auto geschorst is, mag ie niet op de openbare weg staan, en dus ook niet op een parkeerplaats langs de openbare weg, een openbaar parkeerterrein enzo staan. Maar hij mag dan toch wel op mijn eigen terrein, in de tuin of op de oprit staan?

Kooyman;84324 schreef : Ja, dat mag ie. Hier staan twee geschorste 780's voor de deur op eigen grond, van een voortuin kun je alleen spreken als het onkruid boven de auto's uitkomt.:humor:

volvofiel;84327 schreef : Jep, de geschorste 343 DLS staat hier in de achtertuin, volkomen legaal.

Maar danku voor de antwoorden! Ik verzeker hem niet, scheelt me ook alweer 60 euro.

Hoe zit dat nou eigenlijk? De wagen (345) heeft Belgische papieren, geen kentekenplaten (eigenaarsgebonden?), maar is 'ie nou nog ingeschreven in Belgi? of bestaat hij officieel niet meer?

In principe mag een geschorste auto inderdaad niet op openbare grond staan. Wanneer dit wel zo is kun je een boete ontvangen van het CJIB.

De auto mag niet in het zicht staan vanuit een openbare ruimte. Dit op last van landschapsvervuiling. Hiervoor kan een dwangsom worden opgelegd. En zeg me niet dat het niet zo is, een maat van me heeft hiervoor 2 keer een waarschuwing gehad van de gemeente.
Een sloper of een garage mag dit weer wel omdat zijn grond behoord tot een ander bestemmingsplan.

Ofwel, je krijgt er niet direct een boete voor maar kunt er wel gezeik door krijgen van je gemeente.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
14-01-2009 21:15 #750564 door V300 register

Ovlov 3.6L;84345 schreef : De auto mag niet in het zicht staan vanuit een openbare ruimte. Dit op last van landschapsvervuiling. Hiervoor kan een dwangsom worden opgelegd. En zeg me niet dat het niet zo is, een maat van me heeft hiervoor 2 keer een waarschuwing gehad van de gemeente.
Een sloper of een garage mag dit weer wel omdat zijn grond behoord tot een ander bestemmingsplan.

Ofwel, je krijgt er niet direct een boete voor maar kunt er wel gezeik door krijgen van je gemeente.

Ligt aan de staat van de auto en de aard van de grond waar ie op staat. Als de wagen netjes is (dus geen sloper) en netjes op de oprit staat, kan men je niet echt iets maken. (zeker niet in een wijk waar iedereen minimaal 1 wagen op de oprit voor de garage heeft staan ;) )

• Laurens Post
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-01-2009 22:25 #750599 door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic Wel verzekeren of niet?
Ik heb ooit meneer Agent aan de deur gehad, omdat ik ergens in de wijk een auto had geparkeerd die geschorst was. Hij heeft er 1 dag gestaan en toen moest ik hem van hun ergens stallen uit het zicht en niet op de openbare weg. Heb toen gevraagd hoe zat met een geschorste auto op de auto-ambulance of ik die wel zo neer mocht zetten. Dit mag wel weer, hij mag er net zolang blijven staan als je wilt of je buren als die beginnen te klagen.

• J. Ruiter
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
14-01-2009 22:51 #750609 door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic Wel verzekeren of niet?
het is allemaal raar geregeld hier in dit landje..

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
14-01-2009 23:18 #750612 door V300 register

volvofiel;84327 schreef : Hoe zit dat nou eigenlijk? De wagen (345) heeft Belgische papieren, geen kentekenplaten (eigenaarsgebonden?), maar is 'ie nou nog ingeschreven in Belgi? of bestaat hij officieel niet meer?

Hij bestaat officieel niet meer volgens mij. Ik heb de mijne ook zonder kentekenplaten opgehaald, er hoefde niks overgeschreven te worden o.i.d. Ik weet niet precies hoe het werkt in Belgi?. Karsten?

Zolang je alle papieren maar hebt komt het zeker goed!

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC