Volvo 360 Ophalen
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
08-01-2009 08:56 #628388
door V300 register
Volvo 360 Ophalen is gemaakt door V300 register
Beste Mede-Volvoliefhebbers!
Allereerst een heel voorspoedig 2009 toegewenst!
Ik zit met een probleem wat ik graag in de groep wil gooien in de hoop dat iemand me kan helpen.
Ik kan voor 100 euro een Volvo 360 ophalen in Friesland.
Het betreft een Volvo 360 GLS van 1984 die inmiddels 2 jaar geschorst is. Mag dus de openbare weg niet op.
Nou zou ik een auto-ambulance kunnen huren maar ik zelf en niemand in mijn omgeving heeft een auto die 1650 kg mag trekken en die ik evt voor dit doeleinde zou mogen lenen. Ik zelf woon tegen Eindhoven aan dus gezien het aantal kilometers is het huren van een oprijwagen geen optie.
De auto is bijna belastingvrij dus mijn idee was om deze op te halen en deze rustig bij mij thuis voor de deur op te knappen. Zodra de laatste paar maanden belasting dan ook om zijn heb ik de auto helemaal nagekeken en kan ik er de weg mee op. Zolang ik belasting moet betalen is het rijden van deze auto op dit moment nog net iets te duur voor me.
Wie van u kan mij helpen!? Qua evt vergoeding komen we er wel uit samen.
Dit kan in de vorm van een financiele vergoeding maar ook bijvoorbeeld met een helpende hand bij het sleutelen.
Ik hoop op uw hulp!
Met groet,
Frank
Allereerst een heel voorspoedig 2009 toegewenst!
Ik zit met een probleem wat ik graag in de groep wil gooien in de hoop dat iemand me kan helpen.
Ik kan voor 100 euro een Volvo 360 ophalen in Friesland.
Het betreft een Volvo 360 GLS van 1984 die inmiddels 2 jaar geschorst is. Mag dus de openbare weg niet op.
Nou zou ik een auto-ambulance kunnen huren maar ik zelf en niemand in mijn omgeving heeft een auto die 1650 kg mag trekken en die ik evt voor dit doeleinde zou mogen lenen. Ik zelf woon tegen Eindhoven aan dus gezien het aantal kilometers is het huren van een oprijwagen geen optie.
De auto is bijna belastingvrij dus mijn idee was om deze op te halen en deze rustig bij mij thuis voor de deur op te knappen. Zodra de laatste paar maanden belasting dan ook om zijn heb ik de auto helemaal nagekeken en kan ik er de weg mee op. Zolang ik belasting moet betalen is het rijden van deze auto op dit moment nog net iets te duur voor me.
Wie van u kan mij helpen!? Qua evt vergoeding komen we er wel uit samen.
Dit kan in de vorm van een financiele vergoeding maar ook bijvoorbeeld met een helpende hand bij het sleutelen.
Ik hoop op uw hulp!
Met groet,
Frank
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
08-01-2009 09:07 #747086
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo 360 Ophalen
O, reageerde die aanbieder wel op jouw mailtjes????
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
08-01-2009 11:13 #747099
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo 360 Ophalen
Al gedacht aan de combi busje en autoambulance? Busjes mogen meestal een ton of 2-3 trekken en zijn per extra km goedkoper dan een oprijwagen en flink goedkoper in de huur. (if ken je iemand met een MB sprint, transit oid?)
Bij hilversum in de buurt zit neef, die levert het spul wel goedkoop. (kost je wel een extra rit)
Mijn wagen mag ook max 1500 trekken, dus dat helpt niet echt.
Bij hilversum in de buurt zit neef, die levert het spul wel goedkoop. (kost je wel een extra rit)
Mijn wagen mag ook max 1500 trekken, dus dat helpt niet echt.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-01-2009 17:55 #747144
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Volvo 360 Ophalen
Die aanbieder is wel selectief. Ik heb nooit meer bericht van hem gehad. Misschien weet ie nog niet wat netjes communiceren is.
Moderators: Mark Smeets