onderdelen club

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
04-01-2009 20:31 #628375 door V300 register
onderdelen club is gemaakt door V300 register
Hallo clubleden,
Ik ben sinds kort in het bezit van een volvo360 glt van 86. Onderkant puntgaaf alleen de buitenkant zit rondom in de deuken. Heeft in een opslag gestaan en daar zijn ze er niet zo netjes mee omgegaan. Ik was benieuwd of de club ook een eigen magazijn heeft zoalss b.v. de daf club. Ik ben namelijk nog op zoek naar bepaalde onderdeln zoals de raamrubbers aan de buitenkant alle vier ramen. En de rubbers achter de sloten of zijn deze nog te bestellen bij de dealer? Ga de auto opnieuw spuiten in dat T5R geel. Ik heb ook al een B21 ET motor uit een Volvo 240. Ook heb ik er die open 14" GLT velgen bij. Wordt een project voor het voorjaar, maar wordt wel bijzonder. Leuk en aktief forum hebben jullie trouwens.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
04-01-2009 20:35 #746597 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic onderdelen club
En waar blijven de foto's dan! Klinkt als een leuke auto en een boeiend project!

Een magazijn hebben we niet van de club, al zijn er clubleden die er thuis ongeveer een hebben liggen, van zichzelf dan! Onderdelen zoals raamrubbers en deurrubbers zijn volgens mij gewoon te bestellen bij dafhobby, maar daar ben ik niet zeker van! Voor kleinere en grotere zaken vertrouwens we hier op de sloop of tussen de onderlinge handel van de leden!

Mss kan je ook aansluiten op het forum, kost niets en dan heb je meer voordelen ivm de posts... Aansluiten bij de club mag natuurlijk ook!

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-01-2009 20:58 #746606 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic onderdelen club
Wie bent u?

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-01-2009 21:23 #746617 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic onderdelen club
Inderdaad, de club heeft helaas niet de capaciteiten om een eigen onderdelenmagazijn te hebben. De wil is er wel, maar er is geen weg...

Enkele leden hebben een eigen magazijn/onderdelenvoorraad/werkplaats.

Heb je foto's van je wagen?

• Laurens Post
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-01-2009 21:50 #746630 door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic onderdelen club
welkom binnen de club registreer je op het forum dan kun je nog meer vragen stellen, als je het niet weet.

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
04-01-2009 21:58 #746639 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic onderdelen club
Misschien sowieso leuk om je te registeren en een showroom topic te maken voor het hele project, met een (foto) verslag! Zeker in die kleur!

Voor plaatwerk is het misschien handig een 340 donor-auto te zoeken. Zijn er genoeg te vinden voor redelijk lage prijzen. Als de hele auto toch gespoten wordt, dan kunnen er wel 300 a 400 euro voor een donorauto met goed plaatwerk vanaf lijkt mij ;)
EDIT: en met de verkoop van de motor en overige delen die je niet kunt gebruiken, kun je weer een gedeelte van de investering terug krijgen ;)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
07-02-2009 20:33 #754605 door V300 register
onderdelen volvo 360 turbo

Hallo,
tijdje geduurt maar we zijn er nog. Inderdaad heb ik alle plaatwerkdelen al van een donorauto, geen probleem zijn er zat van. Ik was alleen benieuwd of er een magazijn was. Jammer genoeg niet dus. Is ook van belang voor het voortbestaan van de 300 serie. Over 10 jaar is het moeilijker om onderdeln te vinden. Ik ga me inderdaad even registeren. Ook hou ik een fotoreportage bij. Ik kom ook deze zomer wel naar diverse evenementen. De B 21 ET is inmiddels uitgebouwd. De volvo 360 glt gaat denk ik in maart op de bokken voor een totale facelift. Hou de auto wel zo orgineel mogelijk, vind ik zelf het mooist.

Wordt vervolgd.
p.s. Iemand met goeie ideeen is altijd welkom.

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-02-2009 20:54 #754613 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic onderdelen club

Niet geregistreerd;88614 schreef : p.s. Iemand met goeie ideeen is altijd welkom.

Als ik zo vrij mag zijn: registreer je even op dit forum, dan heb je toegang tot meer delen van het forum.

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
07-02-2009 21:07 #754619 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic onderdelen club

volvofiel;88622 schreef : Als ik zo vrij mag zijn: registreer je even op dit forum, dan heb je toegang tot meer delen van het forum.

Heeft hij gedaan ;)
Zie de naam 360 turbo intercooler ;D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
08-02-2009 12:25 #754697 door V300 register
Nu nog clublid en de set lidmaatschappen is compleet voor deze gebruiker. ;D

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC