Volvo 345 GLS 1981 wellicht in de verkoop...
- V300 register
- Verbannen
-
Het is een Belgische wagen waaraan al het laswerk is gedaan, op 2 plekjes zou dit nog even iets beter kunnen....
Alles moet nog worden glad geslepen, geplamuurd, gespoten, etc. Nu komt er allemaal weer (vlug)roest op. De verkoopreden(en) weet een ieder op het forum inmiddels wel....Ik ben aan het inkrimpen en kom er gewoon niet (meer) toe om de wagen verder af te maken.
Aan beide zijden zitten er nieuwe dorpels op en bij de voorpoten is er gelast.
Over het algemeen is de wagen niet slecht. Er ligt ook een NIEUWE koppeling en drukgroep in (zelf gedaan). Deuren zijn niet roestig of gaar, op 2 kleine plekjes na boven aan de achterportieren.
Als er interesse is dan hoor ik het wel. Elke bod boven de 600,- Euro wordt als serieus genomen. Er is immers al voor 1.200,- Euro aan materiaal en laswerk aan besteed. De kosten en aanschaf krijg ik er nooit voor terug, dat realiseer ik me ook wel!
Interieur is zwart van kleur en redelijk netjes (afgezien van stof en vuil). Wagen is compleet. Nu liggen uiteraard het voorfront en de voorschermen eraf en er moeten dus ook andere voorschermen en een ander front op, welke ik voor Euro 150,- extra zou willen (bij)leveren.
Als er interesse is dan plaats ik de wagen bij de advertenties. Vragen stellen op het forum kan altijd, echter ik ga echter geen hoeveelheid foto's maken....
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
als ik jou was zou ik 'm houden. Als uitzondering. Je krijgt er spijt van als je 'm wegdoet.
- V300 register
- Verbannen
-
Ja Spijt, dat ben ik na 41 jaar echt wel afgeleerd, qua autoverkoop dan
Al goed, als je hem voor sloopprijs weg doet, dan krijg je zeker spijt

Het enige waar ik wel een beetje spijt van heb is de verkoop van mijn Knalgele (Neona) DAF 66 Marathon Coupe 1300 met schuifdak , de 01-DZ-24
Zwerft ergens in de buurt van Amersfoort, Leusden, Barneveld... Kortom midden in NL
Duidelijk toch....
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Bedoel je deze?jackvdbergh;77706 schreef : Het enige waar ik wel een beetje spijt van heb is de verkoop van mijn Knalgele (Neona) DAF 66 Marathon Coupe 1300 met schuifdak , de 01-DZ-24
Zwerft ergens in de buurt van Amersfoort, Leusden, Barneveld... Kortom midden in NL
Duidelijk toch....
Dat is inderdaad een prachtige auto! Ik heb flink staan kwijlen bij dat karretje toen ik mijn Witte Marathon 1300 Coup? van hem kocht.
- V300 register
- Verbannen
-
Ook de bumperrozetjes en koplampwissers heb ik zelf gemonteerd

De sticker op de achterruit van de verzekering zit er ook nog op! Hahaha!
Kon ik hem maar terugkopen....
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
De gele was toen ook te koop, alleen kon ik die echt niet betalen. Hij vroeg er toen 4000 euro voor en er zat geen LPG installatie in.
De witte had LPG en een B14.4E motor.
- V300 register
- Verbannen
-

(en hoe de 360 "gebruikt" werd om de vario (van de rooie sloper) die vast leek te zitten los te maken

- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Helaas, 2 jaar geleden heb ik hem verkocht aan iemand die hem w?l zelf helemaal kon restaureren.BramJ;77751 schreef : heb je die witte coupe nog Jeroen? Kan me nog goed herinneren dat we hem toen verplaatst hebben met een oude saab ervoor
(en hoe de 360 "gebruikt" werd om de vario (van de rooie sloper) die vast leek te zitten los te maken

Gelukkig was dat Volvootje al volledig rot.
"#$^#$@^ wat zit die vario vast..."
"weet je zeker dat alles loszit?"
"ja, alles is los, ik heb alles gecontoleerd..."
"kom, we trekken nog een keer, hij moet toch loskomen als we er met 3 man aan trekken...?
"weet je wat? Ik pak mijn auto er even bij, dan trekken we hem daar wel mee los"
"Broaaaap, BROAAAAP, BROAAAAAAAAAP"
"Ho stop, je trekt heel de auto mee!"
en toen waren we vergeten de schakelstang los te koppelen...
ALs je dus nog eens een keer een auto wilt slepen en je bent je sleepoog kwijt... gewoon aan de schakelstang vastmaken, die is sterk genoeg!
:lol:
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-

(en sorry voor het off-topic gaan)