Antie insecten middel?
- V300 register
- Verbannen
-
die muggen vind ik nog niet heel erg, maar die spinnen!!!!
ik vind het onverantwoord te gaan rijden, die beesten hangen ineens boven mijn hoofd waardoor ik meer op die spin let dan op de weg...
is hier een middel tegen...(ook voor de spinnen die achter mijn buitenspiegels schuilen)
alvast bedankt!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Mn vriendin is bang voor beide:no_comment:. Een spin loopt ze voor weg, een muis is schreeuwend/gillend en stampvoetend het huis uit :humor:
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Hoe is het met de electriciteit/startprobleem van je auto? Is het al weer "orgineel" of ligt de nooddraad er nog?
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
vogels...
dan nog een natuurlijke vijand van vogelstront...
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Ik dacht, ik zeg 't maar even...
- V300 register
- Verbannen
-

- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-

Volgens mij is het verstandig hier een bioloog voor te benaderen. Misschien heeft zij/hij een effectieve oplossing.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Gewoon meer mee rijden zodat ze geen kans hebben om binnen te komen! Wekelijks uitzuigen en uitkloppen scheelt ook enorm. Ik heb er nooit last van gehad in ieder geval.Pauline;72201 schreef : heb ff een vraagje, t word herfst en winter en slechter weer dus alemaal ongedierte zoekt een lekkere schuilplek, aangezien mijn auto niet luchtdicht is (overal zit wel een kiertje of randje) is het een must have vor spinnen en mugjes!
die muggen vind ik nog niet heel erg, maar die spinnen!!!!
ik vind het onverantwoord te gaan rijden, die beesten hangen ineens boven mijn hoofd waardoor ik meer op die spin let dan op de weg...
is hier een middel tegen...(ook voor de spinnen die achter mijn buitenspiegels schuilen)
alvast bedankt!
?f je geeft hem aan mij terug!