Het Grote Volvo 300 Boek
- V300 register
- Verbannen
-
Lezen heb ik ook niet zo'n moeite mee. Spreken is meer verduitst nederlands volgens mij:P
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Pistonpen paultje;70253 schreef : Bereider was niet meer te bekennen...Stond hij ook op de beurs of iets dergelijks?
De Zwitser vertelde dat hij 3 weken op vakantie was in Nederland.
BTW: Paul, reid jij in een auto????

- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Maar ja dan moet je dus een vertaller zien te vinden die het ook nog eens goed vertaald en niet half!
En dan nog mogen wij het officieel helemaal niet vertallen en uitbrengen dat zal de beste man zelf moeten doen!
- V300 register
- Verbannen
-
maar dat zijn dus duitstalige bronteksten; is altijd moeilijk om dat te gaan vertalen....
- V300 register
- Verbannen
-
Het is een Nederlandse auto, een Nederlandse club, eigen taal, genoeg leden die foto's kunnen leveren...en ga zo verder. Het zou heel goed kloppen wanneer deze club dit zelf ook zou uit brengen, en het kan heel goed naast een boek uit het buitenland staan. Bedoel, het hoeft elkaar niet te bijten.
De dalende getallen op de bovag-exit lijst ondersteund voldoende, denk ik. Mocht iemand iets willen gaan ondernemen dan doe ik graag mee.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Maar zou is het ook bedoeld denk ik... niet te technies, gewoon de leuke weet dingetjes, lekker luchtig. En heeel veeeel fototjes.....
Er zijn zoveel oudere mensen die zeggen;
"oh die volvo!!. jaaaha, die had mijn vader vroeger ook!! daar gingen we mee op vakantie...bral kwebbel bla brabbel..joh! en die rijden nu nog????....wat leuk!
- V300 register
- Verbannen
-
dit wordt echt een must-have voor de liefhebber..
@Jeroen, ik denk dat je nogal onderschat wat een hoop werk er komt kijken bij het maken van een goed naslagwerk. 'zomaar' een boek over de 300 serie, met in de vrije tijd in elkaar gehobbyde teksten en foto's, zul je never nooit verkocht krijgen aan een uitgever.
- V300 register
- Verbannen
-