volvo 340 klusser
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-08-2008 12:46 #726316
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic volvo 340 klusser
hoe de motor stationair loopt valt toch hartstikke mee qua technische vraagstelling? en met het vochtige kutweer afgelopen weken is het het klassieke rotor+verdelerkap weer... niets moeilijks aan
piece of cake
zodra je een scherp trillend geluid uit je motortje hoort komen, de auto op 2 wielen rijd en er elke keer als je hem start 3 liter olie uit de uitlaat komt stromen dan zijn er pas ergere dingen aan de hand;)
piece of cake
zodra je een scherp trillend geluid uit je motortje hoort komen, de auto op 2 wielen rijd en er elke keer als je hem start 3 liter olie uit de uitlaat komt stromen dan zijn er pas ergere dingen aan de hand;)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
27-08-2008 17:04 #726363
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic volvo 340 klusser
Hallo Femke,
Ik wil wel kijken naar je probleem. Ik kan de spanning wel meten op je dynamo, en verdere andere mogelijkheden controleren. Een andere dynamo monteren kan ik voor je monteren als je er 1 hebt. Maar misschien is dat niet het probleem.
Ik kan je niet 100% garanderen dat het mogelijk is om het probleem bij mij voor de deur op te lossen. We kunnen wel kijken of we het probleem kunnen vinden.
Dus zeg het maar...
Wat zei de routemobiel dat het probleem was? Of hebben ze alleen gekeken en niets verteld??
Groeten No?
Ik wil wel kijken naar je probleem. Ik kan de spanning wel meten op je dynamo, en verdere andere mogelijkheden controleren. Een andere dynamo monteren kan ik voor je monteren als je er 1 hebt. Maar misschien is dat niet het probleem.
Ik kan je niet 100% garanderen dat het mogelijk is om het probleem bij mij voor de deur op te lossen. We kunnen wel kijken of we het probleem kunnen vinden.
Dus zeg het maar...
Wat zei de routemobiel dat het probleem was? Of hebben ze alleen gekeken en niets verteld??
Groeten No?
Niet geregistreerd;66649 schreef : hallo Noe,
De volvo heeft startproblemen. Routemobiel heeft er een keer naar gekeken, maar de accus is nog niet heel oud. Dus het kan de dynamo zijn of iemand vertelde me dat het ook iets kan zijn tussen de dynamo en de accu. Denk wel dat hij naar een garage moet of denk je dat jij ons kunt helpen.
Groet femke
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
27-08-2008 22:21 #726414
door V300 register
Het blijft routemobiel die het zegt voor het zelfde geld is gewoon de startmotor stuk. Een dynamo die niet goed werkt, dan gaat het lampje in de wagen branden tijdens het rijden. (tenzij het lampje zelf stuk is)
Maar dat komt te vaak voor.
Maar dat komt te vaak voor.
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-08-2008 22:53 #726425
door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic volvo 340 klusser
Slecht massa contact startmotor? De massa kabel wil nog wel is los zitten?
Of maakt hij gewoon herrie met starten? Dan lagertje van de startmotor?
Of maakt hij gewoon herrie met starten? Dan lagertje van de startmotor?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
05-09-2008 11:32 #727146
door V300 register
zijn de problemen al opgelost?
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-09-2008 12:31 #727151
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic volvo 340 klusser
Op de site van de V3c club staan een aantal mogelijke oorzaken van startproblemen. Misschien biedt dit een goede houvast.
Misschien kan iemand samen met Femke en vriendin dit lijstje doornemen. Volgens mij werkt dit verhelderend.
Misschien kan iemand samen met Femke en vriendin dit lijstje doornemen. Volgens mij werkt dit verhelderend.
Moderators: Mark Smeets