Blauwe kentekenplaat
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Dit staat op de rdw site
https://www.rdw.nl/Ovi/KentekenImage.ashx?A=NTJUT1tM
VOLKSWAGEN GOLF C 51 KW
VoertuigKenteken https://www.rdw.nl/Ovi/KentekenImage.ashx?A=NTJUT1tMVoertuigsoort personenautoMerk VOLKSWAGENHandelsbenaming GOLF C 51 KWBrandstof Benzine Vervaldatum APK 23-05-2009OverzichtDatum aanvang tenaamstelling 19-07-2008 BPM ? 1218Motorrijtuigenbelasting Opvragen Motorrijtuigenbelasting WAM verzekerd geregistreerd Ja
UitvoeringOmschrijving van de inrichting coach met achterklepAantal zitplaatsen 5Aantal staanplaatsen N.v.t.Kleur(en) ROODMotorBrandstof BenzineAantal cilinders 4Cilinderinhoud 1439 cm3Vermogen 51 kWVermogen (brom/snorfiets) N.v.t.Maximale constructiesnelheid (brom/snorfiets) N.v.t.Massa & laadvermogenMassa leeg voertuig 764 kgLaadvermogen N.v.t.Toegestane maximum massa voertuig 1.280 kgMassa rijklaar 864 kgAanhangwagenMaximum te trekken massa:- ongeremd 400 kg- geremd 1.000 kg- oplegger geremd N.v.t.- autonoom geremd N.v.t.- middenas geremd N.v.t.
AlgemeenBrandstof BenzineG3 Installatie N.v.t.Brandstofverbruik- stad Niet geregistreerd- buitenweg Niet geregistreerd- gecombineerd Niet geregistreerdMilieuRoetfilter N.v.t.CO2 uitstoot gecombineerd Niet geregistreerdEuroklasse N.v.t.Zuinigheidslabel N.v.t.
Datum eerste toelating 02-07-1982Datum aanvang laatste tenaamstelling 19-07-2008Datum eerste afgifte Nederland 16-03-2006Wacht op keuren Nee
Dit kan toch niet? En anders wil ik op de blue special blauwe platen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Laatst kwam ik een foto tegen van een voormalige BBA-bus uit 1983 die nu dienst doet als een soort van discobus. Deze bus hadden ze ook van blauwe platen voorzien.
- V300 register
- Verbannen
-
ik snap niet zo heel goed waarom mensen perse blauwe platen willen.. koop anders gewoon een ?chte oldtimer

- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
antiekeradio;64555 schreef : die golf, jetta en BBA bus hebben vanaf nieuw gele platen gehad.
Jep, dat waren van die gele platen zonder EU-logo. Door de jaren heen werden ze voorzien van die nostalgische keuringsstickertjes...
- V300 register
- Verbannen
-
Voor de Blue Special is het sowieso de vraag of het echt mooier is, omdat dat blauw van die kentekenplaten toch heel anders is. Geel is zo gek nog niet in combinatie met blauw vind ik.antiekeradio;64555 schreef : ik snap niet zo heel goed waarom mensen perse blauwe platen willen.. koop anders gewoon een ?chte oldtimer
- V300 register
- Verbannen
-
voor de 343 van paul is het wel zuur, die is 1 dag te jong...