Ja, wat nu
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Waarom denk je dat Ronald zijn Jalouzie rondom met ruitenkit heeft vastgezet? Die komt nooit los!
Jalouzie is wel een mooi gekozen benaming voor dat accessoire...
Dan is hij nog los te krijgen.
en dat ding heet jalouzie of eerder Jaloers ie. want iedereen wil hem
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
D?t bedoel ik...!elpee;62905 schreef : en dat ding heet jalouzie of eerder Jaloers ie. want iedereen wil hem
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Ik heb een keer geinformeerd wat het kostte om een sneuwkap na te maken:
Bij een oplage van 2500 stuks kostte dat ? 35.000,- omdat het onderdeel "zo groot" was...
Voor iemand die weet wat hij in moet vullen is dit een goede indicatie: (ik kom niet verder als de afmetingen vanhet product)
www.aocvietnam.com/Kunststof.html
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
ik zat eerlijk gezegd meer te denken aan een glasfiber oid replica? maar dan nog, om alle trappen in de lamellen te creeren is dat ook wel een project op zich..
en dan te bedenken dat die jaloezien vroeger schijnbaar massaal weggegooid werden...
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-

Een hele tijd terug was er een van iemand proffesioneel gestolen...

Een taartschep is ook dik, zoals op mijn witte 5drrs.. staat gewoon cool.
misschien meespuiten in het kawasaki groen?
- V300 register
- Verbannen
-
Bodejodel;62910 schreef : Helaas, een injectiemal/spuitgietmatrijs van die grootte kost tienduizenden euro's...
Ik heb een keer geinformeerd wat het kostte om een sneuwkap na te maken:
Bij een oplage van 2500 stuks kostte dat ? 35.000,- omdat het onderdeel "zo groot" was...
Voor iemand die weet wat hij in moet vullen is dit een goede indicatie: (ik kom niet verder als de afmetingen vanhet product)
www.aocvietnam.com/Kunststof.html
Laat er binnen de club een constructeur zijn die dit dagelijks doet...
- V300 register
- Verbannen
-
AvdAkker;62912 schreef : buiten dat, wil je een goed replica dan moet je toch echt eerst een originele hebben.. m'n oom heeft een bedrijf waar ook een aantal spuitgietmachines staan, heb er ooit nog eens eentje bedient voor vakantiewerk. de mallen daarvoor maken is inderdaad een verschrikkelijk intensief werk.
ik zat eerlijk gezegd meer te denken aan een glasfiber oid replica? maar dan nog, om alle trappen in de lamellen te creeren is dat ook wel een project op zich..
en dan te bedenken dat die jaloezien vroeger schijnbaar massaal weggegooid werden...
Anjo, als je serieus overweegt een polyester versie te gaan maken wil ik die van mij wel uitlenen als origineel. Is er wel eentje voor 82>85, dus niet voor de laatste kleppen geschikt (die zijn gelijmd ipv in rubber gehangen). Ik wil hem uiteraard wel terug

- V300 register
- Verbannen
-