fotoalbum van de club

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
22-07-2008 04:12 #720602 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic fotoalbum van de club
ik heb geen flauw benul van de werking van Flash, maar ik weet wel dat het vooral gebruikt wordt om grafische dingen te doen (Flash intro's etc) die met php niet kunnen.

daarom heb ik zowieso gedacht dat het ingewikkelder is dan php, en me er niet in verdiept (PHP zelf snap ik al maar half)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-07-2008 09:42 #720613 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic fotoalbum van de club
Lijkt me goed om de mogelijkheden op een rijtje te zetten met voor- en nadelen, zodat het bestuur in afstemming met de beheerder van het fotoalbum een keuze kan maken. Dit hangt natuurlijk ook af van eventuele kosten die een bepaald programma met zich mee brengen. Belangrijk is dat bij verandering van beheerder de continu?teit niet in gevaar mag komen doordat een programma te ingewikkeld is. Een makkelijke uitwisseling met andere programma's vind ik ook wel een voorwaarde.
Ik denk dat het bestuur/beheerder een programma van eisen moet vaststellen. Het opstellen daarvan kan prima door de (forum) gebruikers/clubleden zelf gedaan worden.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
22-07-2008 10:55 #720623 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic fotoalbum van de club
Kunnen we Gallery 1 of 2 niet gebruiken? Dat is simpel in het gebruik maar heeft wel erg veel mogelijkheden, je kunt allerlei albums en subalbums aanmaken, desgewenst commentaar toevoegen, de looks volledig configureren, allerlei rechten toekennen (of juist niet) aan gebruikers of gebruikersgroepen, en er zijn dummy-proof tools beschikbaar om grote hoeveelheden foto's in ??n keer toe te voegen. Alles kan ook webbased geregeld worden. Was er zelf in het verleden best tevreden over :)

Oh ja niet te vergeten: het is gratis en open source...

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC