Eenzame belgische 360 op nederlandse wegen :-)

• Aymat Chaintrier
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-07-2008 20:53 #627717 door Aymat Chaintrier
Eenzame belgische 360 op nederlandse wegen :-) is gemaakt door Aymat Chaintrier
Hallo iedereen,

Het is echt zeldzaam wanneer ik in Nederland ben, gisteren was het de 2de keer op 2 jaren tijd :woops: en eerste keer met de GLT! Ik had gehoopt enkele 300 te zien maar ik heb er GEEN ENKELE gezien :sad:, echt spijtig want ik heb heel goed bekeken. Ik heb wel een mooie 240 break ingehaald (mooie bestuurdster trouwens :worship:)

De GLT heeft de aandacht van enkele mensen aangetrokken, vooral in het centrum van Nijmegen. Daar heb ik aan de vierdaagsefeesten deelgenomen, ik vond het fantastisch, heel goeie sfeer!!!!! Bij het verlaten van de parking heb ik wel een probleem gehad door een groep mensen naast de slagboom, ik ben te ver naar links gegaan om iemand te ontwijken en ik heb dus een paaltje geraakt :mad:. Ik heb bijna niks, heeeeeeeeeel veeeeeeeel geluk.

Ik hoop dat ik binnenkort weer naar Nederland zal moeten gaan, de wegen zijn aangenaam, mooie landschappen, jullie hebben een fantastische radiozender voor op de baan (arrow classic rock!) en de meisjes zijn mooi (lol)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-07-2008 21:05 #719706 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Eenzame belgische 360 op nederlandse wegen :-)
Tja, had even bij mij aangebeld! Dan had ik in 1 week tijd twee buitenlandse GLT's gezien. Pasgeleden nog een witte GLT met Duits kenteken. Ik weet trouwens twee 360's in het centrum te staan, van bewoners, want er ligt altijd een parkeervergunning in. Mijn 360 staan nu in de stalling en ik wij weer 340. Ook prima.

Ik hoop dat de schade meevalt. Welke parkeergarage was het?

• Laurens Post
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-07-2008 21:07 #719710 door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic Eenzame belgische 360 op nederlandse wegen :-)
je moet de 300 serie zoeken op de nederlandse wegen of bij mensen van de volvo 300 club in de schuur. Ben in juni 2 keer op en neer gependeld hengelo ov oosterhout en alleen de 300 serie gezien bij de clubevenement.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-07-2008 22:52 #719758 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Eenzame belgische 360 op nederlandse wegen :-)
Nou, als iemand gister Sy-48-bn niet heeft gespot weet ik het niet meer :D.

'S avonds van Almere naar Maarssen via A6 - A1 - A9 - A2
Daarna vanochtend van Maarssen naar Almere (in omgekeerde volgorde) en weer terug.

Ik had de Dodge Journey R/T in Almere gezet om de SY-48-BN mee te nemen naar Maarssen. Maar de polijstmachine lag achterin de Journey .. dus ik kon 'm vanochtend dus nog ff ophalen :D

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-07-2008 23:50 #719774 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Eenzame belgische 360 op nederlandse wegen :-)
Kom volgende keer eens hierlands met die R/T!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
14-07-2008 10:22 #719790 door V300 register

Duvel78;62374 schreef : Ik hoop dat ik binnenkort weer naar Nederland zal moeten gaan, de wegen zijn aangenaam, mooie landschappen, jullie hebben een fantastische radiozender voor op de baan (arrow classic rock!) en de meisjes zijn mooi (lol)

Maar de Belgen hebben w?l het lekkerste bier. En mooie meisjes zijn er ook wel te vinden in het Zuiden...:D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
14-07-2008 10:30 #719791 door V300 register
Ik heb mijn partner ge?mporteerd uit Belgi?. Leuk land :).

@ Jeroen; als ik in de buurt ben zeker. Maar misschien ga ik 'm vanmiddag verkopen.. (ik hoop t wel).

Dan is het; ?n Caliber verkocht ?n R/T verkocht moet ik w??r een andere auto gaan rijden haha :D

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-07-2008 12:29 #719807 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Eenzame belgische 360 op nederlandse wegen :-)
Ik stel voor dat je een 360 GLT gaat rijden... :humor:

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC