Eenzame belgische 360 op nederlandse wegen :-)
- Aymat Chaintrier
- Nieuw lid
-
Het is echt zeldzaam wanneer ik in Nederland ben, gisteren was het de 2de keer op 2 jaren tijd :woops: en eerste keer met de GLT! Ik had gehoopt enkele 300 te zien maar ik heb er GEEN ENKELE gezien

De GLT heeft de aandacht van enkele mensen aangetrokken, vooral in het centrum van Nijmegen. Daar heb ik aan de vierdaagsefeesten deelgenomen, ik vond het fantastisch, heel goeie sfeer!!!!! Bij het verlaten van de parking heb ik wel een probleem gehad door een groep mensen naast de slagboom, ik ben te ver naar links gegaan om iemand te ontwijken en ik heb dus een paaltje geraakt

Ik hoop dat ik binnenkort weer naar Nederland zal moeten gaan, de wegen zijn aangenaam, mooie landschappen, jullie hebben een fantastische radiozender voor op de baan (arrow classic rock!) en de meisjes zijn mooi (lol)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Ik hoop dat de schade meevalt. Welke parkeergarage was het?
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-

'S avonds van Almere naar Maarssen via A6 - A1 - A9 - A2
Daarna vanochtend van Maarssen naar Almere (in omgekeerde volgorde) en weer terug.
Ik had de Dodge Journey R/T in Almere gezet om de SY-48-BN mee te nemen naar Maarssen. Maar de polijstmachine lag achterin de Journey .. dus ik kon 'm vanochtend dus nog ff ophalen

- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Duvel78;62374 schreef : Ik hoop dat ik binnenkort weer naar Nederland zal moeten gaan, de wegen zijn aangenaam, mooie landschappen, jullie hebben een fantastische radiozender voor op de baan (arrow classic rock!) en de meisjes zijn mooi (lol)
Maar de Belgen hebben w?l het lekkerste bier. En mooie meisjes zijn er ook wel te vinden in het Zuiden...

- V300 register
- Verbannen
-

@ Jeroen; als ik in de buurt ben zeker. Maar misschien ga ik 'm vanmiddag verkopen.. (ik hoop t wel).
Dan is het; ?n Caliber verkocht ?n R/T verkocht moet ik w??r een andere auto gaan rijden haha

- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-