Laatste Volvo 340

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
24-06-2008 14:14 #714926 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Laatste Volvo 340
Misschien wel. Misschien niet.

Ik vind dat deze autos tentoon gesteld moeten worden!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
18-07-2008 08:10 #720244 door V300 register

Stefan;59254 schreef : Ik weet toevallig dat de laatst geproduceerde Volvo 340 een witte vijfdeurs was. Deze auto rolde in de loop van 1991 van de productielijn in Born. Weet iemand het kenteken van deze auto? Weet iemand toevallig ook of deze 340 nog bestaat? Best eens interessant om te weten. Bestaat de eerste geproduceerde Volvo 343 eigenlijk ook nog?

Volgens mij is die laatste witte 340 het exemplaar dat we een paar jaar terug op de VKB hadden staan toch?! Als ik het me goed herinner was dat de auto die gemaakt was voor het Rode Kruis.

Wat er verder aan 300's staat hebben we allemaal al op de VKB-stand gehad, verder hebben ze geen 300's meer staan daar. Wel staat er nog wat aparte andere Volvo's onder de dikke doeken (gelukkig heb ik ze allemaal al eens mogen zien), maar vergeet het maar als je er wil gaan kijken. Dan heb je echt "inside-hulp" nodig, en zelfs dan is het tegenwoordig nagenoeg onmogelijk. Iedereen wil er wel kijken en het is tenslotte geen museum....... :f

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
18-07-2008 08:21 #720246 door V300 register
[mod]In het kader van topics toch nog een beetje op peil houden, heb ik even wat offtopic gekletsch over bier verplaatst.
[/mod]

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC