Even voorstellen, toch nog wel zo netjes

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
29-02-2008 15:20 #627132 door V300 register
Even voorstellen, toch nog wel zo netjes is gemaakt door V300 register
Hallo,

Ik zwerf sinds Juni 2007 rond op het 300 forum, maar heb me nog niet eerder fatsoenlijk voorgesteld.

Ik ben Tim Rademakers, 23 jaar en woonachtig in Brummen (tussen Arnhem en Apeldoorn). Vanaf het begin van mijn leven al geindoctrineerd met het autovirus. Ik zit nu in het vierde jaar van de HTS-Autotechniek te Arnhem.
Ik ben in het bezit van een prachtige grijs metallic Volvo 360 GLi sedan uit 1987. Ze heeft er op het moment 94.000 km op zitten en ik ben de tweede eigenaar. De eerste eigenaresse heeft haar altijd dealer onderhouden. Ik heb tot nu toe alleen maar kleine probleempjes gehad, namelijk de uitlaatpakking was lek, EGR leiding was lek en ik had laatst een benzineslang lek van de retour. Verder heb ik er een GLT klokkenwinkel ingezet en een mooiere grille.
Verder bezit ik samen met een vriend en klasgenoot nog een Volvo 360 3drs hatchback welke is 'geprepareerd' tot circuitauto. Ze is helemaal leeggehaald, er zit een rolkooi in, twee kuipstoelen met vijfpuntsgordels, ze is voor en achter 6cm verlaagd (met rode Koni's). Motorisch is er niet heel veel aan gedaan, omdat het een ex-360 geen modena cup auto is, maar de ontsteking is vervroegd en er zit een powerfilter op. Verder rijden we op slicks. We racen (nog) niet mee met een klassement, maar nog alleen op vrije circuitdagen. Het onderhoud van gewone 360 en race 360 doe ik/we zelf. Naast de race 360 hebben we nog een Lancia Thema 3.0 V6 waar het racen allemaal mee begon (tijdens de befaamde HTS circuitdag). Dit is onze reserveauto. Verder heb ik nog in de familie: Vader een 1995 Volvo 850 2.5 20V, broer een 1998 Volvo V70 2.5T, zus een 2001 Volvo V40 2.0i, schoonouders een 1998 Volvo V40 1.8i en zwager een 2000 Volvo S40 1.8i.
Nu weten jullie al een hele hoop meer, ik zal zo snel mogelijk wat foto's plaatsen (is wel het mooiste als ze dan fris en fruitig gewassen en gepoetst is:f).

Groeten,
Tim

P.S. Offtopic: Omdat ik de club en de 300 een warm hart toedraag, maar i.v.m. tijd niet in de positie ben om vanalles te bezoeken, wilde ik donateur worden en heb al twee weken geleden een mail gestuurd naar de ledenadministratie maar hier niks meer van gehoord...

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-02-2008 15:46 #701719 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Even voorstellen, toch nog wel zo netjes
Welkom Tim! Gaaf dat je een Volvo-familie hebt!

Wat betreft je donateurschap; de ledenadministratie is op vakantie en heeft net een verhuizing achter de rug. Het wordt echt wel gewaardeerd dat je donateur wilt worden hoor:worship:
Het komt allemaal vanzelf op z'n pootjes.

Enne, :pics:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
29-02-2008 16:04 #701727 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Even voorstellen, toch nog wel zo netjes
Welkom op dit forum! Ik sluit me aan bij de vraag om foto's.

• Laurens Post
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-02-2008 18:48 #701750 door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic Even voorstellen, toch nog wel zo netjes
Zou een mooi plaatje zijn met alle volvo's op de rij. En veel plezier hier op de site en binnen de club

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC