Volvo 340 aanschaffen
- V300 register
- Verbannen
-
Over een half jaar word ik 18 en ben van plan om meteen mijn rijbewijs te halen. Leuk zo'n rijbewijs, maar nog leuker is een auto zodat er van het rijbewijs ook gebruik gemaakt kan worden.
Ik ben eigenlijk op zoek naar een auto die mij elke dag naar mijn school kan brengen (Ongeveer 20 KM woon ik van school) Dus laat zeggen, 40 KM per dag.
Mijn oog is op een Volvo 340 gevallen. Ik vind dat model wel iets hebben. Maar is het iets voor mij? En waar moet ik bij opletten bij aanschaf? Richtprijs? En dat soort dingen.
Alvast super bedankt!
Met vriendelijke groet,
Carlo
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Deze bijvoorbeeld:
forum.volvo300club.nl/showthread.php?t=2861
En waar je qua carrosserie op moet letten:
www.v3c.nl/berichten.php?content=Carrosserie&menu=techniek
edit: sorry, allereerst had ik je welkom moeten heten en succes moeten wensen...bij dezen!
- V300 register
- Verbannen
-
Even rekenen en dit vergelijken met Japans kleine auto geeft een heel verschil. Op school verdien je niet veel heb ik gehoord.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-

Doen zo'n 340! En welkom nog trouwens:)
Zelf ben ik 15 en ik ben ook voor een oude 343 gegaan i.p.v. een Jap.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
als je zuinig wil doen koop dan een opel corsa of idd zon starlet.. daihatsu cuore of suzuki alto.. die laatste heeft mn zussie 1tje.. die rijden 1 op 18 ofzo.. net een brommer (zo hard rijden ze trouwens ook

als je echt een auto wil moet je natuurlijk gewoon een volvo kopen ja.. maar je merkt t echt wel aan benzineverbruik.. dat is niet gelogen
- V300 register
- Verbannen
-
Frans;48195 schreef : Houdt je er rekening mee dat een 340 op benzine rond de 1 op 10 a 11 rijdt?
Even rekenen en dit vergelijken met Japans kleine auto geeft een heel verschil. Op school verdien je niet veel heb ik gehoord.
Ik rij (met een echt niet truttige rijstijl) 1:13,5 - 1:14. Dat is in een handbak, maar ook in de vario's van mijn ouders haalden we dit verbruik.
- V300 register
- Verbannen
-
De anderen types haalden dit op een rustige fileloze snelweg of met heel veel belijd en gaspdedaal kennis en goed afstelde zaken. Met veel moeite dus.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Dus tel uit je winst.