Red deze mooie volvo 340GL van de slopershamer!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
22-02-2008 01:41 #701183 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Red deze mooie volvo 340GL van de slopershamer!
BX en XM............ ok, ik zal ze even aanvulllen: CX, GS, SM (met hoofdletters), AMI, en natuurlijk het hele DS/ID-gebeuren.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
22-02-2008 01:51 #701184 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Red deze mooie volvo 340GL van de slopershamer!
ok.. maar de rest echt de gracht in hoor!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
22-02-2008 02:17 #701185 door V300 register
en vergeet niet de johan cruijff-citroen met de maserati-motor.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
22-02-2008 02:23 #701186 door V300 register
de citroen maserati van cruijff

plaatje erbij

Bijlagen:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
22-02-2008 07:16 #701187 door V300 register
he wat zijn we weer onvriendelijk :nono:

vergeet niet dat ik nog van een 340 af wil..... wie weet waar die overal terecht kan komen! :halo:

Nee maar zonder gekheid, ik ben het er wel mee eens hoor, de Xsara en andere Citroens uit die jaren zijn nou niet de meest spannende auto's, maar ik weet uit ervaring dat een Xsara erg lekker rijdt, en dat hij goed betrouwbaar is, dat is dus ook wat waard...

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
22-02-2008 07:40 #701188 door V300 register
wat is tegenwoordig nog "lekker rijden" bij moderne autos.. word daarmee bedoeld dat je door de stuurbekrachtiging de bochten niet meer voelt en je door de abs geen onvriendelijke capriolen meer uitvoert.. of is het zo geweldig dat je de motor niet meer hoort..etc. etc.
ik merk het al bij mn volvo 440.. rijden met je ogen dicht.. met je rug op 140 graden met je pinkie die 90 graden bocht nemen.. je voelt de bocht niet en zelfs als je je stuur los laat midden in de bocht maakt de auto hem nog bijna voor je af ook.. gaap.. als we t allemaal daarover hebben kom ik met de opmerking.. "de nieuwste fiat panda rijd ook lekker.."
just my opinion

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
22-02-2008 08:13 #701189 door V300 register
Nou kijk die Panda ben ik het dus niet mee eens! :-)

Daar kan ik echt niet in zitten!
De versnellingspook zit waar mijn knie altijd zit, dus ik moet heel raar achter het stuur zitten en het ding stuitert alle kanten op...

maar het is wel zo, de modernere auto's worden zo gemaakt dat je te weinig gevoel nog hebt en over 10 jaar dan hoef je zelfs niet eens meer op te letten en wijkt de auto automatisch uit, of stopt hij automatisch voor je...

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
22-02-2008 09:01 #701190 door V300 register
Bij sommige auto's is inderdaad zo'n beetje alles weggefilterd, gelukkig zijn er altijd uitzonderingen.
De Grande Punto van mijn vriendin, bijvoorbeeld, is echt heerlijk direct. Een autootje dat uitnodigt slingerbochtjes hard uitaccelererend te nemen. De ford focus is daar ook bekend om, evenals de new mini (hoewel je me daar niet dood in gaat kunnen vinden --> ik vind hem oerlelijk).

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
22-02-2008 09:12 #701192 door V300 register

setsunakaede;48120 schreef : Bij sommige auto's is inderdaad zo'n beetje alles weggefilterd, gelukkig zijn er altijd uitzonderingen.
De Grande Punto van mijn vriendin, bijvoorbeeld, is echt heerlijk direct. Een autootje dat uitnodigt slingerbochtjes hard uitaccelererend te nemen. De ford focus is daar ook bekend om, evenals de new mini (hoewel je me daar niet dood in gaat kunnen vinden --> ik vind hem oerlelijk).

ghehe jij met je punto :P
al geef ik je wel gelijk, m'n exvriendin heeft er nu ook een, en je kunt er geweldig mee scheuren, en dan verbruiken die dingen nog geen drol :wtf:

focus hebben we thuis ook gehad als lease bak, :halo: enja, das leuk sturen op en afritten van snelwegen en andere leuke dingen :D

new mini... geen idee, t lijkt mij door z'n lage zwaartepunt ook wel een mooi race bakkie te zijn.

ow en diede je moet echt eens proberen in de nieuwe fiat 500 proberen te stappen :lol:

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-02-2008 19:12 #701233 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Red deze mooie volvo 340GL van de slopershamer!
Weet je, iets zegt mij dat hier heel ietsiepietsie offtopic gebabbeld wordt...:halo:

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC