Wat zou mijn auto nog waard zijn?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
01-02-2008 21:07 #626990
door V300 register
Wat zou mijn auto nog waard zijn? is gemaakt door V300 register
Ik heb dus een zilvergrijze Volvo 360 2.0 injectie GL sedan. Deze wil ik binnenkort te koop gaan zetten, en het liefst zie ik dat deze ook weer aan een liefhebber verkocht wordt.
Allereerst de minpunten:
- Een sterretje in de voorruit
- Op dit moment nog een deuk in het linker voorscherm en in de voorbumper (onder). Deze wil ik eigenlijk verhelpen/laten uitdeuken voor de verkoop.
- KMstand 261.000 (maar loopt nog heel soepel)
- Roest, onder de deur links achter, in de carrosserie. Dit is wel een plek die al begint door te roesten. Denk niet dat dit voor de APK een probleem is, want het zit niet op een dragend deel.
- Hier en daar wat roestblaasjes onder de lak rondom de ruiten, deze zijn makkelijk te verhelpen.
De pluspunten:
- Zonnedakje
- Bijna de gehele onderhoudshistorie
- 14" velgen (zelfde als deze: www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A...ykit.html%3Fxref%3D1 )
- Set 13" velgen met regenbanden, met nog ZGAN profiel, maar eentje loopt wel leeg (volgens mij het ventiel).
- 2 stalen velgen met winterbanden (14") (velgen zijn niet goed meer, maar de banden nog wel)
- Trekhaak
- Interieur is in nieuwstaat. Uiteraard met stoelverwarming
- Hij rijdt nog als een trein. Zeker na het vervangen van de zekering van de brandstofpomp. Hij schakelt ook soepel. Geen verlies in vermogen.
- Olie en filter zijn begin deze maand vervangen. Hij verbruikt, naar ik weet, geen olie
Wat is jullie mening? Wat zou hij ongeveer op moeten kunnen brengen (wat zou ik ervoor kunnen vragen?)? Hij gaat binnen nu en een maand te koop.
Allereerst de minpunten:
- Een sterretje in de voorruit
- Op dit moment nog een deuk in het linker voorscherm en in de voorbumper (onder). Deze wil ik eigenlijk verhelpen/laten uitdeuken voor de verkoop.
- KMstand 261.000 (maar loopt nog heel soepel)
- Roest, onder de deur links achter, in de carrosserie. Dit is wel een plek die al begint door te roesten. Denk niet dat dit voor de APK een probleem is, want het zit niet op een dragend deel.
- Hier en daar wat roestblaasjes onder de lak rondom de ruiten, deze zijn makkelijk te verhelpen.
De pluspunten:
- Zonnedakje
- Bijna de gehele onderhoudshistorie
- 14" velgen (zelfde als deze: www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A...ykit.html%3Fxref%3D1 )
- Set 13" velgen met regenbanden, met nog ZGAN profiel, maar eentje loopt wel leeg (volgens mij het ventiel).
- 2 stalen velgen met winterbanden (14") (velgen zijn niet goed meer, maar de banden nog wel)
- Trekhaak
- Interieur is in nieuwstaat. Uiteraard met stoelverwarming
- Hij rijdt nog als een trein. Zeker na het vervangen van de zekering van de brandstofpomp. Hij schakelt ook soepel. Geen verlies in vermogen.
- Olie en filter zijn begin deze maand vervangen. Hij verbruikt, naar ik weet, geen olie
Wat is jullie mening? Wat zou hij ongeveer op moeten kunnen brengen (wat zou ik ervoor kunnen vragen?)? Hij gaat binnen nu en een maand te koop.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- J. Ruiter
- Verbannen
-
Minder
Meer
01-02-2008 21:20 #696975
door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic Wat zou mijn auto nog waard zijn?
-wat is je persoonlijke vraagprijs?
-tot welk bedrag wil je minimum gaan?
-wat vind je hem zelf waard?
-tot welk bedrag wil je minimum gaan?
-wat vind je hem zelf waard?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
01-02-2008 21:41 #696978
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Wat zou mijn auto nog waard zijn?
Met een jaar apk zou je er 600 euro voor moeten krijgen. Helaas wordt er over het algemeen niet veel meer voor gegeven.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
01-02-2008 21:46 #696980
door V300 register
Ik denk inderdaad dat de 600 euro die Jean-Luc zou betalen als hij je auto kocht, heel redelijk is.
Beantwoord door V300 register in topic Wat zou mijn auto nog waard zijn?
Lucluc;46352 schreef : Met een jaar apk zou je er 600 euro voor moeten krijgen. Helaas wordt er over het algemeen niet veel meer voor gegeven.
Ik denk inderdaad dat de 600 euro die Jean-Luc zou betalen als hij je auto kocht, heel redelijk is.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-02-2008 23:12 #697004
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Wat zou mijn auto nog waard zijn?
Ik vind dat ook redelijk. Zeker als de auto in goede conditie; beurtjes, reparaties en onderhoud, is.
Moderators: Mark Smeets