Wat staat er bij jou Back Order?
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Geroyeerd, dat zijn geen halve maatregelen haha. Zeker iemand die al zn spul op marktplaats had gezet? Tja ligt eraan. Stel ik heb een volvo 66 en die gaat stuk en ik neem dan een volvo 340 en mijn onderdelen zet ik op markplaats vind ik wat anders dan iemand die voor iemand anders onderdelen koopt, of ze koopt om er financieel belang bij te halen en ze door te verkopen....
Ja klopt ja als je een volvo 340 hebt mag je geen onderdelen kopen voor een volvo 66. Maar ja wat moet je dan met onderdelen van een volvo 66-er..... Daar kun je toch ook geen zak mee... sommige dingen zijn hetzelfde zoals varioriemen.
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
elpee;44916 schreef : Er staat nu al bijna 4 maanden, 4 naafdoppen voor de GLT velgen BO.:wtf2:
Was vandaag op de zaak, en ff achter de computer gedoken voor je. Het klopt dat ze inderdaad back order staan, want ze zijn er niet meer. Kostte met 10 minuten zoeken om het onderdeel nummer te vinden, maar ze zijn niet meer leverbaar. Geen enkele 300 naafdop trouwens. Dus ook niet die kleine ronde met alleen een V er in. Allemaal weg.