bumpertje en verzekering

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
18-12-2007 17:50 #693604 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic bumpertje en verzekering
verkijk je daar niet in jean luc, ik weet dan wel niet wat voor type het gaat, maar als hij een oude 6 serie hebt, dan schrik je nog van de waardes hoor ;)
maar t is rot dat je niet zelf gezien hebt wat de schade was, daardoor ben je nu waarschijnlijk zo de pineut.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
18-12-2007 17:57 #693606 door V300 register
Het was een gewone 316. Voor een oude 6-serie heb zelfs ik nog respect.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
18-12-2007 19:13 #693609 door V300 register

Lucluc;42767 schreef : Het was een gewone 316. Voor een oude 6-serie heb zelfs ik nog respect.

Dan moet het wel een hele mooie knoerhard 316 zijn met meegespoten bumper..........anders kun je nooit zoveel schade aan zo'n ding rijden........

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
18-12-2007 22:41 #693623 door V300 register
zijn volgens mij altijd meegespoten geweest ;)
maar idd wel lullig zo,

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-12-2007 00:04 #693631 door V300 register

Lucluc;42763 schreef : Het vervelende is dat het steeds mijn vriendin is die schade veroorzaakt, terwijl de verzekering op mijn naam staat. Maar dat is verder mijn probleem.

is ook niet de eerste keer toch? kan me nog iets herinneren van een scheve bumper.. etc...

qua rijstijl zou jouw vriendin dus best passen in landen als frankrijk en italie :yesyes:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-12-2007 09:13 #693637 door V300 register

Lucluc;42763 schreef : Ik heb nog niet gebeld, omdat ik jullie reacties wilde afwachten. Er is dus een schade-expert van mijn verzekering wezen kijken naar de BMW. Zeker daarom vind ik het wat vreemd.

Bedenk wel dat die expert niet jouw belang dient, maar dat van jouw verzekeraar, degene die zijn salaris betaalt. Als de verzekeraar het nu zo kan draaien dat er weer meer inkomsten binnenkomen door jouw stijgende premie, dan is voor hen de buit binnen.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-12-2007 09:45 #693639 door V300 register
zo zie je maar dat verzekeraars hufters zijn.
maar de meeste verzekeringen proberen juist dat sort schade gevallen te onderzoeken, zodat ze zo min mogelijk hoeven uit te keren.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-12-2007 18:57 #693671 door V300 register
Ik heb vandaag gebeld met mijn verzekering en ze konden me verder niets nieuws vertellen, alleen de gast aan de telefoon vond het ook wel een erg hoog bedrag voor een bumpertje. Maar er is dus echt een schade-expert bij geweest. Ik zal het er maar mee moeten doen.

Wouter, zij mag ook absoluut niet in de 360 meer rijden. Dat van die bumper was de schuld van een ander, maar mijn vriendin vond het niet nodig een schadeformulier te tekenen, omdat het toch maar een oude auto was... Als ik me nu probeer voor te stellen hoeveel geld ik had kunnen krijgen...

• J. Ruiter
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-12-2007 21:34 #693679 door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic bumpertje en verzekering
mijn ervaring in de autoschade heeft mij geleerd dat er een schade expert pas komt kijken als er een schade is boven de 1000 eurie..

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-12-2007 21:34 #693680 door V300 register
Da's mooi balen.... Kun je niet een of ander barrel voor je vriendin kopen die ze eventueel total loss kan rijden? :D (Op haar kosten, uiteraard :+)

Ik hoorde trouwens laatst een vreemd verhaal van een collega van mij. Hij was met een auto van het werk op pad, en toen kwam ie een bekende/vriend tegen die hem vroeg of ie niet even met de bedrijfsauto tegen zijn auto zou willen rijden. Hij had zelf schade veroorzaakt, maar hij had geen zin om te betalen... :no_comment: Gelukkig heeft m'n collega dat toen niet gedaan (hoewel hij eerlijk toegaf dat ie erover nagedacht had :S), 't had hem z'n baan kunnen kosten. Voor een paar tientjes...

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC