Wat ik mis
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-12-2007 12:57 #626803
door Erick Janssen (GAST)
Wat ik mis is gemaakt door Erick Janssen (GAST)
Niet dat jullie het idee krijgen dat ik vind dat deze site niet goed is, zelfs verre van dat, hier staat tenminste nog kennis over de 300 serie die nergens anders te vinden is op andere Volvo forums waar de 300 serie in een verdom hoekje wordt gedrukt, buiten de Engelse Volvo 300 Mania Forum
Zo als de titel al zegd ik mis een forum onderdeel, in techniek, waar alle handleidingen voor de reparatie onderdelen geplaatst kunnen worden, ik heb op de Volvo 300 Mania Forum gezien dat er diverse "blue sheets" voor geregistreerden te zien, en te downloaden zijn.
Is zoiets hier ook mogelijk??
Zelf ik heb de handleiding om de vario riemen te vervangen, deze kan hier in gezet worden.
Zo als de titel al zegd ik mis een forum onderdeel, in techniek, waar alle handleidingen voor de reparatie onderdelen geplaatst kunnen worden, ik heb op de Volvo 300 Mania Forum gezien dat er diverse "blue sheets" voor geregistreerden te zien, en te downloaden zijn.
Is zoiets hier ook mogelijk??
Zelf ik heb de handleiding om de vario riemen te vervangen, deze kan hier in gezet worden.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-12-2007 13:18 #692897
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Wat ik mis
Wij (de leden) kunnen bij de (technische) documentatie in het ledenmenu. Als je materiaal hebt wat daar in kan, dan is dat welkom denk ik. Of bedoel je wat anders?
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-12-2007 23:07 #692931
door Erick Janssen (GAST)
Beantwoord door Erick Janssen (GAST) in topic Wat ik mis
Dit is wat ik bedoel:
www.volvo300mania.com/forum-uk/viewforum.php?f=24
www.volvo300mania.com/forum-uk/viewforum.php?f=24
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
10-12-2007 11:26 #692945
door V300 register
om dit soort dingen op het forum te plaatsen beschouw ik als 'noodoplossing' ten opzichte van het ledenmenu wat wij hier al hebben....
hoe denk je dat het forumprogramma reageert als ik ruim 1 GB aan bijlagen ga uploaden? wij hebben dus ""iets"" meer documentatie online staan dan V3M
hoe denk je dat het forumprogramma reageert als ik ruim 1 GB aan bijlagen ga uploaden? wij hebben dus ""iets"" meer documentatie online staan dan V3M

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
10-12-2007 11:29 #692946
door V300 register
PS de niet-leden/gasten hebben inderdaad niets aan ons documentatiecentrum, maar als club is de informatievoorziening aan niet-leden natuurlijk geen prioriteit :+
dit is ook meteen het punt waarom je niet de bestanden elders (dus niet als rechtstreekse bijlage bij berichten) kunt plaatsen; dan zijn ze niet te beveiligen.
dit is ook meteen het punt waarom je niet de bestanden elders (dus niet als rechtstreekse bijlage bij berichten) kunt plaatsen; dan zijn ze niet te beveiligen.
Moderators: Mark Smeets