Ombouw naar automaat met koppelomvormer
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-11-2007 22:06 #626772
door Erick Janssen (GAST)
Ombouw naar automaat met koppelomvormer is gemaakt door Erick Janssen (GAST)
Een vraag die ik niet weet of deze hier goed geplaatst is.:wtf:
:S Heeft iemand ooit een ander type motor met automaat in een 300 serie ingebouwd?? :nono:[ik bedoel een automaat met koppelomvormer en de bijbehorende motor :yesyes:]
:S Heeft iemand ooit een ander type motor met automaat in een 300 serie ingebouwd?? :nono:[ik bedoel een automaat met koppelomvormer en de bijbehorende motor :yesyes:]
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
30-11-2007 22:21 #689797
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Ombouw naar automaat met koppelomvormer
waarschijnlijk niet:+
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-11-2007 23:08 #689800
Beantwoord door Erick Janssen (GAST) in topic Ombouw naar automaat met koppelomvormer
wordt het mss wel eens tijd

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
01-12-2007 03:28 #689806
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Ombouw naar automaat met koppelomvormer
zover ik weet nooit gedaan.
er is wel iemand die met een variomatic met daarvoor een Laycock overdrive bezig is. (dus de ingaande as heeft dan 2 overbrengingen)
zou wel leuk zijn, maar de ruimte in de regio koppelingshuis is vrij beperkt. bij automaatbakken die in de lengterichting achter de motor gemonteerd worden kom je vrijwel zeker zwaar in de knoei met de voortraverse + stuurhuis.
er is wel iemand die met een variomatic met daarvoor een Laycock overdrive bezig is. (dus de ingaande as heeft dan 2 overbrengingen)
zou wel leuk zijn, maar de ruimte in de regio koppelingshuis is vrij beperkt. bij automaatbakken die in de lengterichting achter de motor gemonteerd worden kom je vrijwel zeker zwaar in de knoei met de voortraverse + stuurhuis.
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-12-2007 17:42 #689832
Beantwoord door Erick Janssen (GAST) in topic Ombouw naar automaat met koppelomvormer
Ik zat meer te denken aan het verbreden en verlengen van de tunnel :yummie: om zoiets in te bouwen en dan achter aanpassingen doen om de bijbehorende achteras erbij te monteren :yesyes:, alleen denk ik dat de aandrijfas wat ingekort moet worden

Moderators: Mark Smeets