Autosloperijen
- V300 register
- Verbannen
-
Staat op texel, uit goede bron heb ik vernomen dat er van het weekeind ook iemand aanwezig is om de auto wat verder richting kleine onderdelen te reduceren!
Mocht je dus nog iets nodig hebben wat ik niet nodig heb: kom helpen, dan komen we er wel uit denk ik.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Edit: ik hoor net dat er al een vijfbak gevonden is, dus de zoektocht stopt bij deze

- V300 register
- Verbannen
-
Ik heb wel een 5-bak, maar die krijg je niet... die zit onder mijn 1700'tje, en die hoop ik nog jaaaaren te kunnen gebruiken!

- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
twkuiper;46691 schreef : Was dat bij de sloperijen op het Euregio-terrein Niko? Aan de lenteweg enzo? Ik was vorige week in de haven (Autodemontage Twente en 't Getfert) om even te neuzen, en daar was geen 340 meer te bekennen. Zondag zag ik trouwens nog een 5-deurs brons-grijze op een oprijwagen voorbij komen op de Molenstraat, waarschijnlijk ook op weg naar een laatste rustplaats.
nee net iets verder, naast pril.
Euregioweg verlaten richting Glanerbrug en dan tot het eind van de weg doorrijden rechts, daar staan ze.
Kiel heten ze aan de najaarsweg
- V300 register
- Verbannen
-
Autosloperij Jacobs-Lexmond is ook een grote sloop in de omgeving van Utrecht.
Ze doen bij deze sloperij niet veel aan onderdelen maar voornamelijk metaalrecycling.
Maar je weet het nooit.
Ze halen dagelijks heel wat sloopauto's op in de omgeving van Utrecht.
De website van de autosloperij is: www.jacobslexmond.nl
- V300 register
- Verbannen
-