Onderscheid donateur/lid
- V300 register
- Verbannen
-
Wat zijn de ledenfuncties en wat de uitgebreide functies?Als donateur ontvang je het clubblad ???Volvoice???, en je kunt gebruik maken van de uitgebreide functies van het V3C Forum. Gebruik van de ledenfuncties van de website, en het bezoeken van evenementen, is niet voorzien voor donateurs.
Ik wil namenlijk toegang tot de vraagbaak e.d. maar zit niet zo te wachten op evenementen enzo. Ik vraag me dus af wat ik misloop aan de 'ledenfuncties'.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-

Je hoeft natuurlijk als lid niet mee te doen aan evenementen, maar dan loop je toch wel wat mis!

- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Geen idee wat 't verschil is tussen 'de ledenfuncties en de uitgebreide functies'. Dit roept om een reactie van iemand die er verstand van heeft!

- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
KonradW;39322 schreef : das heel simpel harry, een donateur krijgt het blad, en toegang tot het forum zoals een lid. alleen geen toegang tot technische documentatie en andere bestanden in het archief
exact... w?l uitgebreide forumtoegang, g??n documentatie.
als je dus documentatie wilt inzien, kan dat alleen via lidmaatschap. Evenementen zijn natuurlijk altijd facultatief en alleen bedoeld voor mensen die er graag naartoe komen :yeah:
- V300 register
- Verbannen
-