Black Beauty
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
JPteG;34176 schreef : Ik was daar inderdaad voor onderdelen nl een NIEUWE radiateur.[De auto werd erg heet !]
Ok, dan hebben ze die dus ook.
Persoonlijk zou ik deze auto als kunst in de woonkamer tentoonstellen en niet voor woon-werkverkeer 140km/dag...
- Robbert Jan Veraa
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
antiekeradio;34153 schreef : als je het op die manier bekijkt zijn er in belgi? dan inderdaad nog 2 en in NL 1.
Heeft Stukker in Holten ook niet ??n? Die heb ik daar wel vaker gezien.
- V300 register
- Verbannen
-
volvomania;34213 schreef : Zonde....
Onzin! Fotoos van auto's bewaar je in de kast. De auto's zelf zijn er om mee rond te rijden.:groovy:
- V300 register
- Verbannen
-
- Robbert Jan Veraa
- Nieuw lid
-
Daarvoor kun je evengoed een andere 300 nemen die na een ongeluk gaan pijn in het (emotionele) hart bezorgd. Ik heb er zelfs zo eentje staan, te koop.
Eerlijk is eerlijk, ik gebruik Cybille ook soms nog voor het zwaardere werk, maar ik let erop dat mijn dametje niet meer elke dag hoeft (niet moet !!) te werken.
Ik ben het ermee eens dat "kunst in de woonkamer" de dood betekent van een auto. Maar als je dat nu eens kunt afwisselen met af en toe rijden?
Let wel 140 km per dag betekent ook door de pekel......en we weten allen hoe die is voor onze oudjes!
- V300 register
- Verbannen
-
antiekeradio;34153 schreef : als je het op die manier bekijkt zijn er in belgi? dan inderdaad nog 2 en in NL 1.
en in Duitsland moet ook nog ergens een zilveren (met deels zwart gemaakte zijkanten) exemplaar rondrijden.
Zie onderste foto, origineel geleverd dus? hoe hete ze in het zilver?
Ed Varioraket;34146 schreef : E?n foto is al geplaatst, maar die 2e nog niet; duitse specials. In Nederland kende ik alleen die groene met lichtgroene striping:
en deze nog maar eens:
Foto's komen van een Ebay-advertentie
- V300 register
- Verbannen
-
Pistonpen paultje;34254 schreef : Zie onderste foto, origineel geleverd dus? hoe hete ze in het zilver?
Silverback? Bokito? :humor:
- V300 register
- Verbannen
-