Apk
- V300 register
- Verbannen
-
Al 7 jaar achter heen is het bij de apk bij mij niks anders dan, elke keer (2 keer werd die in een keer goedgekeurd) kleine plekjes te lassen, of een remslangetje. En dat voor een auto die 7 jaar terug al 16 was....
Dan sta je daar bij zo,n keuring en die slimme mensen laten dan die keuringsraporten met sleutel erbij op de balie liggen. Kun je er mooi inkijken..
En dat doe ik dan ook...
En wat zie je dan, dat er veel meer aan de hand is. En dat heb ik dan niet over banden of uitlaten ed (kan net zo goed bij mijn auto stuk gaan) maar over fuseeskogels, kapotte veren, spelling op stuurhuis en ga zo maar door, het waren hele rijtjes bij alle autoos! Co te hoog, nieuw kat (minstens 300 euro ed) En dat zijn dan wagens van een jaar of 10!
Het zijn meestal gelijk van die dure dingen, zet er maar een nieuw stuurhuis in, daar word je blij van!
Dan denk je ook van mmm, die gasten die mij uitlachen omdat ik een bejaardenauto rij (vind ik niet he, maar hun) vinden het klaarblijkelijk zelf leuk om elk jaar 1500 euro aan onderhoud te plegen voor hun auto... (sommige autoos krijgen dat echt als ze ouder dan 10 worden, daarvoor niet natuurlijk)
Kan nog wel een voorbeeld geven, enig idee wat bij een auto van 10 jaar oud een automatische versnellingsbak kost. Ik mocht er een mee nemen voor 100 euro op de sloop compleet (zelfs terugbrengen als die het niet deed, schiet je wat mee op haha) toen vroeg ik als ik een golf heb, van 13 jaar oud en heb daar een automaat van nodig. Ow 500 euro. Huh meen je dat nauw. Ja reviseren van zo,n automaat is dik over de 1000 euro dus kan ik er dat gerust voor vragen.
Overigens ga ik zelf wel een nieuwe auto kopen ooit eens. Zo,n kleintje van 9000 euro ofzo. Die ik er dan na een jaar of 6,7 weer uitdoe en weer een nieuwe koop. Die volvo zal ik blijven houden tot die rijd, en echt niet meer rendabel is om te maken. (kettingbotsing mee gehad ofzo haha)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
bodejodel;32752 schreef : Voor 9000 euro weet ik wel wat leukers te verzinnen dan een klein nieuw koekblikje...
Ik heb ook even zitten rekenen en je kunt er idd 18 Volvo 340/360 a 500 euro per stuk mee kopen. 9 keer een vakantie naar Indonesi? boeken. 360 keer uit eten. 400 keer naar de kermis. 90 keer naar de wallen. Etc. etc.......
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
Erik;32821 schreef : Ik heb ook even zitten rekenen en je kunt er idd 18 Volvo 340/360 a 500 euro per stuk mee kopen. 9 keer een vakantie naar Indonesi? boeken. 360 keer uit eten. 400 keer naar de kermis. 90 keer naar de wallen. Etc. etc.......
Dat lijkt me inderdaad een veel nuttiger besteding...

- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Voor 9000 euro rij ik in een superdeluxe 960 Estate met 350Pk rond ?n heb ik mijn oude 360 weer teruggekocht...
- V300 register
- Verbannen
-