motorruimte uitspuiten???
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
16-09-2007 01:35 #682002
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic motorruimte uitspuiten???
Ik heb altijd geleerd dat een 'schone' motor verdacht is. Als je hem ooit nog wil verkopen kun je hem beter vuil laten;)
Groet van eip
Groet van eip
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
16-09-2007 11:01 #682013
door V300 register
Een draaiende motor is link!Als je toevallig ergens een vacuumlek hebt dan trekt daar bij draaiende motor water naar de carburateur of inlaatspruitstuk.water en elestriciteit/electronica is altijd al een heel slechte combinatie geweest.Je zou de eerste(en waarschijnlijk ook niet de laatste)die op zo'n manier en dynamo om zeep helpt en da praten we nog maar even niet over electronische ontstekingen en meer van dat soort dingen.
Maar goed,zo veel wensen,zo veel smaken.Hoe je het ook doet,in ieder geval niet met die 140 bar.Een goede ontvetter en een niet al te brede kwast("bokkepoot"is ideaal) en een oude bloemenspuit,een beetje geduld en oplettendheid doen wonderen.
Of je 'm dan laat lopen of niet........................Ik heb het altijd gedaan zonder lopende motor.En helaas,de laatste tijd vaak door een lekkende voorste krukaskeering maar dat probleem is nu gelukkig ook weer opgelost
Maar goed,zo veel wensen,zo veel smaken.Hoe je het ook doet,in ieder geval niet met die 140 bar.Een goede ontvetter en een niet al te brede kwast("bokkepoot"is ideaal) en een oude bloemenspuit,een beetje geduld en oplettendheid doen wonderen.
Of je 'm dan laat lopen of niet........................Ik heb het altijd gedaan zonder lopende motor.En helaas,de laatste tijd vaak door een lekkende voorste krukaskeering maar dat probleem is nu gelukkig ook weer opgelost
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
16-09-2007 13:50 #682024
door V300 register
Je moet sowieso nooit vol op de elektronische onderdelen spuiten. Maar als je een beetje voorzichtig doet, kan het geen kwaad.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
16-09-2007 17:55 #682045
door V300 register
T beste is met uitgeschakelde motor en je spruitstuk mag niet heet zijn!
Daarbij is het verstandig de verdelerkap af te dekken & de accu te verwijderen:). Ik zit ook op n poetsforum (auto's poetsen he..) dus daar vang ik heel wat tips op
Daarbij is het verstandig de verdelerkap af te dekken & de accu te verwijderen:). Ik zit ook op n poetsforum (auto's poetsen he..) dus daar vang ik heel wat tips op

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
16-09-2007 22:01 #682068
door V300 register
Verdelerkapje overdekken met een laag blanke lak verlengt ook de levensduur. Maar waarom de accu verwijderen?
Overigens blijf ik erbij dat het het beste is om de ruimte uit te spuiten met de motor aan :no_comment:
Overigens blijf ik erbij dat het het beste is om de ruimte uit te spuiten met de motor aan :no_comment:
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
17-09-2007 09:01 #682082
door V300 register
dan pak je de vette zooi die er onder zit ook mee 
en idd gewoon die dingen die niet nat mogen worden enzo, ff een plastic zakje met een elastiek om doen, en dan lekker fun hebben met het water kanon

en idd gewoon die dingen die niet nat mogen worden enzo, ff een plastic zakje met een elastiek om doen, en dan lekker fun hebben met het water kanon

Moderators: Mark Smeets