Sloopauto's melden
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
30-06-2007 10:06 #626164
door V300 register
Sloopauto's melden is gemaakt door V300 register
Ik kreeg vandaag een advertentie binnen van Alex Prins. Er wordt nog wel eens een volvo 300 serie ingeruild bij zijn garage, en doorgaans gaan deze in een rechte lijn door naar de sloop. Is er bij ons misschien interesse voor deze auto's en zoja, zijn er dan hier sloopredders die hij kan informeren als er weer een 300 staat?
Ik vond niet dat dit een plaats tussen de advertenties moest hebben, maar wellicht leuk om even te reageren. Zelfs al zouden we geen interesse hebben, kunnen we de beste man altijd even bedanken
Ik vond niet dat dit een plaats tussen de advertenties moest hebben, maar wellicht leuk om even te reageren. Zelfs al zouden we geen interesse hebben, kunnen we de beste man altijd even bedanken

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-06-2007 23:20 #673681
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Sloopauto's melden
Hij mag ze naar mij toe sturen. Lijkt me een goede optie. Hoe meer Volvo 300 we redden hoe groter de club in de toekomst kan worden. Daarnaast laat Volvo zien dat je er heel lang mee door kan rijden.
- Robbert Jan Veraa
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-07-2007 09:45 #673691
door Robbert Jan Veraa
Beantwoord door Robbert Jan Veraa in topic Sloopauto's melden
Erik,
Zou jij niet eens lid kunnen worden met al je 300 activiteiten?
Zou jij niet eens lid kunnen worden met al je 300 activiteiten?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
01-07-2007 09:55 #673692
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Sloopauto's melden
Ik zie ook wel een rol voor Erik weggelegd als lid van de techinische commissie, met al zijn ervaring.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
01-07-2007 11:40 #673697
door V300 register
dus je hebt hier de advertentie geplaatst dutchie dat is prima als er iemand is die interesse heeft hoor ik het wel en als er wat binnen komt laat ik het hier wel even weten al vind ik de volvo 300 niet de mooiste creatie zo lang er liefhebbers van zijn blijft het zonde om te slopen ze zijn vaak zo slecht nog niet
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
01-07-2007 11:45 #673699
door V300 register
Een sloper zou ook hier welkom zijn, half juli ga ik mij trouwens aanmelden voor de 300 club, en niet alleen meer op het forum actief te zijn.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
02-07-2007 22:22 #673929
door V300 register
mijn aanmelding is ook in het vooruitzicht!
Toen ik de topictitel las, had ik zoiets van: ja dat is precies waar ik van de week aan dacht!! Maar dat was het niet helemaal. Wat ik bedacht heb: een topic waarin slopers op sloperij'en enz. te vinden zijn, met eventuele opties ed.
En redding van de sloop lijkt me een goeie. Er gaan er genoeg doelloos naar de sloop. Zonde!
Toen ik de topictitel las, had ik zoiets van: ja dat is precies waar ik van de week aan dacht!! Maar dat was het niet helemaal. Wat ik bedacht heb: een topic waarin slopers op sloperij'en enz. te vinden zijn, met eventuele opties ed.
En redding van de sloop lijkt me een goeie. Er gaan er genoeg doelloos naar de sloop. Zonde!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
03-07-2007 08:44 #673961
door V300 register
- removed -
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-07-2007 11:47 #676670
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Sloopauto's melden
Ik weet wellicht nog wel iemand die erg bij zou kunnen zijn met een gratis 300 die nog goed rijdbaar is.
Ik heb een vriend die enkele jaren geleden gevlucht is uit Rwanda. (bijna heel zijn dorp en familie is destijds in het conflict tussen de Hutu's en de Tutsi's op een verschrikkelijke manier verkracht, gemarteld en vermoord. De verhalen die hij verteld... echt verbijsterend en bijna letterlijk om van te kotsen... dat mensen in staat zijn om zulke dingen te doen... :barf:)
Hij heeft de afgelopen jaren heel hard gewerkt om het benodigde inkomen op te bouwen dat nodig is om zijn vrouw en 3 kinderen over te laten komen. (minimaal minimumloon + 10% en een vast dienstverband)
Nu is het zover dat zijn gezin binnenkort naar Nederland mag komen. Een veel beter land om je kinderen te laten opgroeien. Waarschijnlijk hebben ze ook net op tijd een huurflat toegewezen gekregen.
Uiteraard kan hij geen goede auto betalen en ik weet eigenlijk niet eens of hij de belasting en verzekering zou kunnen opbrengen, maar een gratis goede auto zou geen gek begin zijn. Het zou zijn woon werk tijden inkorten van een dik uur naar +/- 15 minuten.
Ik zal het er binnenkort eens met hem over hebben.
Ik heb een vriend die enkele jaren geleden gevlucht is uit Rwanda. (bijna heel zijn dorp en familie is destijds in het conflict tussen de Hutu's en de Tutsi's op een verschrikkelijke manier verkracht, gemarteld en vermoord. De verhalen die hij verteld... echt verbijsterend en bijna letterlijk om van te kotsen... dat mensen in staat zijn om zulke dingen te doen... :barf:)
Hij heeft de afgelopen jaren heel hard gewerkt om het benodigde inkomen op te bouwen dat nodig is om zijn vrouw en 3 kinderen over te laten komen. (minimaal minimumloon + 10% en een vast dienstverband)
Nu is het zover dat zijn gezin binnenkort naar Nederland mag komen. Een veel beter land om je kinderen te laten opgroeien. Waarschijnlijk hebben ze ook net op tijd een huurflat toegewezen gekregen.
Uiteraard kan hij geen goede auto betalen en ik weet eigenlijk niet eens of hij de belasting en verzekering zou kunnen opbrengen, maar een gratis goede auto zou geen gek begin zijn. Het zou zijn woon werk tijden inkorten van een dik uur naar +/- 15 minuten.
Ik zal het er binnenkort eens met hem over hebben.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
05-07-2007 17:13 #676685
door V300 register
Zou leuk zijn om een gratis auto voor hem te regelen! Af en toe worden ze dus aangeboden, maar meestal is het dan niet veel soeps meer... Maar je kunt geluk hebben 
P.S. Over 'soeps' gesproken
forum.volvo300club.nl/showthread.php?p=30196#post30196

P.S. Over 'soeps' gesproken

forum.volvo300club.nl/showthread.php?p=30196#post30196
Moderators: Mark Smeets