1700 hoeveelheid
- V300 register
- Verbannen
-

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
nijmegenleeft;27364 schreef : Mooie aankoop dat bedoelde ik te zeggen.
Ik zou ook graag een 1700 willen maar mijn vrouw wordt een beetje ziek van mijn gedoe met volvo.
Vorig jaar dacht ik wel afstand te kunnen doen van m`n geliefde passie maar al binnen een jaar kan ik niet anders dan er op terug te komen.
Ik vind het leuk om hier te lezen dat er weer een 300 bij een echte liefhebber een nieuw huis heeft gevonden.
En wat ik op had meer dan twee pilsjes waarschijnlijk:D:D.
Eeehhh ja ik had al zo'n vermoeden ja

WBT 1700: als je een goede vindt (dus waarvan het torretje in goede staat is) is HET argument dat het zuiniger is dan een 1.4 maar wel een tikje sterker, en een stuk lichter (== minder wegenbelasting) dan een 2.0
Economische Argumenten!
(en voor de liefhebbers zoals ik: niemand heeft er een, want iedereen wil een jarreteldrive of brute zweudpower

- V300 register
- Verbannen
-
->sportief rijden is niet altijd 'de snelste zijn',
just having fun, daar gaat het eigenlijk om..
alleen zit ik nog steeds met een beetje 'stotter' rond de 3500-4000 toeren.
maar omdat ie toch genoeg kracht geeft in de lage toeren, kan ik hier nog mee leven. Ik ga eens beginnen uitkijken naar een 440-carburator denk ik:)
PS: ik kan niet goed volgen, van wie is de nieuwe 1700cc?
- V300 register
- Verbannen
-
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-

- V300 register
- Verbannen
-
volvopower;27707 schreef : (...) ik kan niet goed volgen, van wie is de nieuwe 1700cc?
:fsetsunakaede;27292 schreef : Zo, nou, hij is binnen, mensen!
Ikke blij, maar er moet nog wel eea. gebeuren.
Maar hierover later vanavond ofzo een uitgebreider topic, m?t foto's!
volvopower;27709 schreef : ok ik moest wat grondiger lezen, setsunakaede proficiat met de 1.7!
...Bingo!

Doeke Dobma;27718 schreef : Grappig dat je daar ex?ct een uur later achter bent gekomen...
Ghehehe verrek, goed getimed.
En verder heb je gelijk met dat de 1700 uitstekend sportief te rijden valt, als het motortje lekker snort. Doet die van mij nog niet helemaal, houdt in in de snellere rechterbochten en de doordraaiers naar rechts.