volvo 300 nieuwtje
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
06-02-2007 01:57 #625638
door V300 register
volvo 300 nieuwtje is gemaakt door V300 register
de black beauty is afgelopen weekend tijdens de 'vakantie brainstorm sessie' uitgeroepen tot vakantie-auto 2007 
dit wil dus zeggen dat er werk gemaakt zal moeten worden om NL kenteken te verkrijgen, mogelijk meteen een LPG installatie in te bouwen, en het uiterlijk aan te pakken.
waarschijnlijk ga ik tegen de krokusvakantie concrete plannen in uitvoering brengen, tzt komt er een projectentopic over.

dit wil dus zeggen dat er werk gemaakt zal moeten worden om NL kenteken te verkrijgen, mogelijk meteen een LPG installatie in te bouwen, en het uiterlijk aan te pakken.
waarschijnlijk ga ik tegen de krokusvakantie concrete plannen in uitvoering brengen, tzt komt er een projectentopic over.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
06-02-2007 10:13 #661104
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic volvo 300 nieuwtje
Nice!
Wie was ook alweer degene die in Etten-leur woonde en een tarre achteras voor mij ter beschikking had. Wilde net contact opnemen, tot ik merkte dat de site 't niet meer deed!
Wie was ook alweer degene die in Etten-leur woonde en een tarre achteras voor mij ter beschikking had. Wilde net contact opnemen, tot ik merkte dat de site 't niet meer deed!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
06-02-2007 13:25 #661105
door V300 register
Zodra ie op de weg mag wel even een testritje Roosendaal - Oosterhout - Roosendaal doen!!!

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
06-02-2007 18:50 #661108
door V300 register
Hoi Noud,
Dat was Ovlov 3.6L (Erik), een vriend van me. Ik heb bovendien ook nog een complete sloper op het zelfde adress staan. Komt goed dus, voor telefoonnnummers moet je maar even een mailtje sturen.
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Groeten Frits Hendrickx
Noud Lenstra schreef : Nice!
Hoi Noud,
Dat was Ovlov 3.6L (Erik), een vriend van me. Ik heb bovendien ook nog een complete sloper op het zelfde adress staan. Komt goed dus, voor telefoonnnummers moet je maar even een mailtje sturen.
Groeten Frits Hendrickx
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
07-02-2007 16:58 #661115
door V300 register
Inderdaad, ik heb nog een 360-slopertje staan.
mijn mail-adres: FendtFavorit926Vario(apepiemel)hotmail(puntje)com
mijn mail-adres: FendtFavorit926Vario(apepiemel)hotmail(puntje)com
Moderators: Mark Smeets