Twee Spinawards nominaties voor Volvo
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
awd?
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-

- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Helemaal gestyled naar de 1800ES en de 480, beiden er gmooie auto's.
Hij is bewust "onpraktisch" gemaakt want Volvo mikt met deze auto op kinderloze tweeverdienders. Veel woon-werkverkeer-kilometers dus. Voor de boodschappen is de achterbank ook te gebruiken.
Als ik een Leaseauto mag uitzoeken zou ik deze wel willen. 185 Pk D5 er in en knallen maar!
- V300 register
- Verbannen
-
edit: het ging mij in eerste instantie om het wat caf?-achtige reclameonderwerp.
- V300 register
- Verbannen
-
punkazz;18950 schreef : Ik zie er weldegelijk Volvo-achterlichten in en ik vind ze niet storend. De C30 niet kunnen onderscheiden van andere auto's...ik vind het vreemd. Maar ja, echt objectief kijk ik allang niet meer naar Volvo
Vind ik ook vreemd. Als je de C30 niet kan onderscheiden van de rest ben je m.i. toe aan zo'n wit met rood stokje en een hondje.
- V300 register
- Verbannen
-
setsunakaede;18995 schreef : Vind ik ook vreemd. Als je de C30 niet kan onderscheiden van de rest ben je m.i. toe aan zo'n wit met rood stokje en een hondje.

Oke, hij is wel te onderscheiden, maar ik vind het gewoon niet echt Volvo meer. Maar goed, das voor mij ook maar een gevoel en moeilijk uit te leggen. Ik heb denk ik ook veel minder met Volvo dan een boel van jullie

- V300 register
- Verbannen
-