ff voorstellen

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
07-03-2007 15:23 #625586 door V300 register
ff voorstellen is gemaakt door V300 register
Dag heren,

Als freshling op deze site zal ik me eerst even voorstellen;
Mijn naam is Petra en ik ben gek op mijn 340, tevens ook door familie en vrienden voor gek verklaard door mijn voorliefde voor de 340.
Ik ben geen automonteur en heb ook nog niet zo veel ervaring met het sleutelen, maar met mijn vraagbaak en een dosis moed kom ik een heel eind.
Jullie zullen wel een beetje geduld met me moeten hebben.
Ik heb ook een probleempje en wel; de motor van de verwarming gaat steeds naar de klote (kortsluiting).
Ik heb gezien dat ik dat motortje best zelf kan vervangen, maar ik heb dus een andere nodig en ik zou graag willen weten of het probleem alleen in de bekabeling kan zitten of zijn er nog andere dingen die ik moet checken?
Zijn er ook bedrijven, buiten sloperijen, die onderdelen verkopen en zo ja welke dan?

Alvast bedankt en tot gauw

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
07-03-2007 15:36 #660463 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic ff voorstellen
Hallo Petra,

welkom op het V3C forum!!! je komt binnenvallen tijdens een verbouwing maar dat zou niet zo'n ramp moeten zijn. Ik heb wel je discussie naar de juiste groep geplaatst ('voorstel-topics' mogen in "algemene discussie")

over de vraag van de kachelventilator, als je een andere blowermotor nodig hebt, zou je die kunnen proberen te bemachtigen via een 'gevraagd' advertentie op de homepage. ( www.v3c.nl )
Op sloperijen zijn volvo 300's meestal als eerste weer weg richting de demontage, dus veel sloperijen hebben bijna nooit meer eentje staan ter demontage.

aan de andere kant zijn er leden genoeg die delen bewaard hebben van doe-het-zelf sloop acties.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
07-03-2007 15:39 #660468 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic ff voorstellen
Hoi Wouter,

Dank je wel.
Ik zal even kijken en een advertentie plaatsen.
Tot gauw

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-03-2007 10:32 #660909 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic ff voorstellen
In Dongen staan een stuk of 4 340s opgestapeld bij Van de Mosselaar. dat is niet te ver van Dordrecht vandaan. Dan heb je meteen 4 kachelmotoren...

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC